کد خبر: ۲۸۷۳|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
سرلشکر پاسدار محسن رضایی طی یادداشتی کوتاه جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریست‌های تکفیری را افشا کرد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»، فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، از اضافه شدن ژنرال‌هایی از ایالات‌متحده آمریکا، ترکیه و عربستان در صف تروریست‌های داعشی خبر داد و نتیجه این عملیات مشترک را حادثه خان طومان دانست.

در این یادداشت آمده است:

در حلب ، ارتش تركيه و عربستان با پول‌های قطری و تسليحات آمریکایی در حمايت از جبهه النصره و جيش الفتح و ساير گروه‌های تکفیری کاملاً فعال هستند . آن‌ها مدت بيش از پنج سال است که امنيت و آرامش را از مردم سوريه ربوده و ناامنی را در منطقه گسترش داده‌اند .

 اسلحه ، مهمات ، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسكندرون تركيه به دست آن‌ها می‌رسد. همچنین از طريق کشتی از عربستان و قطر به آن‌ها کمک می‌شود .

اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های تركیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ويژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و درواقع عمليات خان طومان را آن‌ها هدايت كردند.اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.

در مقابل آن‌ها، ارتش سوريه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است . حمایت‌های روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به كشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتيبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوريه و جبهه مقاومت خواهد بود.


حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزين
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قهرمان زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
باید نیروهای مقاومت با اموزش مناسب با گروهای تکفیری نامظم مقابله کنه مدل جنگ هشت ساله ولی با بالاترین سطع اموزش مخصوصا جنگ در شهر وشرایط سخت امادگی طولانی مدت با روحیه مانندفاع مقدس و پشتیبانی مطمئن و
رامين صادقي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
احسنت
و درود بر سر لشكر رضايي افتخار هشت سال دفاع مقدس
جمهوري اسلامي ايران
وخوزستان
محمدرضا جودکی از لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
دورود خدا به مردان راستین دورود به سردار عزیزمون محسن رضایی خدا قوت یردار عزیز یادگار شهدا