کد خبر: ۲۸۷۶|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
دکتر محسن رضایی با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و امام زین العابدین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع)، دیدار با این مرجع شیعیان را توفیقی برای خویش خواندند و با اشاره به سوابق ایشان در دوران حیات حضرت امام (ره) و حضور در شورای نگهبان از حمایت های ایشان از رزمندگان در دفاع مقدس یاد کردند.
سرلشکر محسن رضایی در این دیدار همچنین با اشاره به وضعیت مدافعان حرم، حمایت علمای حوزه های علمیه از جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم و تروریست های تکفیری را راهگشا و حیاتی خواندند.
آیت الله العظمی صافی فرمودند: مسوولان کشور در رعایت مسایل دینی باید اهتمام کامل بورزند.  سقط جنین درکشور زیاد شده است باید جلوی اینکار گرفته شود .
ایشان همچنین درباره مسایل منطقه گفت : از برخی مسائل عراق و سوریه نگران هستم. اگر گروه های شیعه اختلاف کنند تکفیری ها سؤ استفاده می کنند. بنابراین باید با وحدت در برابر نفاق و گروه های تکفیری ایستاد.دکتر رضایی صبح امروز برای یک سفر دوروزه به قم سفر کرده، و علاوه بر دیدار با مراجع و علمای قم، فردا سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این شهر خواهد بود.


دیدار دکتر محسن رضایی با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی




دیدار دکتر محسن رضایی با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
ارسال نظر