کد خبر: ۲۸۷۹|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
دکتر محسن رضایی با حضور در منزل آیت الله محمدعلی گرامی قمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گزارشی از فعالیت های مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایشان در خصوص مسائل روز کشور و منطقه به گفتگو پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در این دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تحلیل اوضاع سوریه و منطقه گفت: مقام معظم رهبری تحلیل بسیار دقیقی از اوضاع منقطه، جهان اسلام و منافع ملی ما دارند. اکنون دشمنان جهان اسلام و برخی کشورهای منطقه، در موضوع سوریه با یکدیگر هم قسم شدند و به هر شکل به عناصر تکفیری و تروریست کمک می کنند.
دکتر رضایی با اشاره به جایگاه ویژه مراجع عظام تقلید در تاریخ معاصر ایران افزود: نظرات مرجعیت به عنوان رکن مقوم اعتقادات مردم باید مورد احترامو توجه مسوولین قرار گیرند.
در ادامه آیت الله گرامی فرمودند: سوریه برای ایران به مانند خاکریز اول است و نباید اجازه دهیم که دشمن به مرزهای ما نزدیک شود. 
ایشان به وجود برخی مشکلات اقتصادی و نیز تلاش هایی که در جهت اختلاف افکنی بین شیعیان و برادران اهل سنت می شود به عنوان یکی از دغدغه های خویش نام برد و بر لزوم پاسخگویی به شبهات دینی و فرهنگی تاکید کرد.
دیدار دکتر محسن رضایی با آیت الله  گرامی قمی
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، آیت الله گرامی ، قم
ارسال نظر