کد خبر: ۲۸۸۰|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
دکتر محسن رضایی عصر پنجشنبه با حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حضرت آیت الله شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، در این دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک اعیاد شعبانیه  از مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی و همراهی ایشان با حضرت امام ومقام معظم رهبری تجلیل کردند. دکتر محسن رضایی همچنین از فعالیت های جدید علمی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) استقبال کردند .

در این دیدار آیت الله فاضل لنکرانی با ارائه گزارش و تقدیم برخی از کتب پژوهشی این مرکز، به سفر اخیر هیات های علمی از اروپا برای آشنایی با دیدگاه های جهان اسلام به قم اشاره کرد و گفت: اخیرا هیات هایی از واتیکان، آلمان و روسیه به این مرکز آمده اند و در نشستی با موضوع کرامت انسانی در فقه شیعه و مسیحیت شرکت کرده اند. برخی از این متفکرین در این نشست به موفقیت های جمهوری اسلامی در برقراری پیوند دین و حکومت اذعان داشتند.

آیت الله فاضل لنکرانی به عدم اطلاع مسیحیان به مذهب شیعه اشاره کرده و بیان داشت به محض اطلاع آنها از توجهات ائمه معصومین به مسایل انسانی بسیار خوشحال می شوند.

دکتر رضایی گفت: جنابعالی به کسانی که از اروپایی ها به اینجا می آیند یادآوری کنید که تکفیری ها در اروپا در حال رشد و نمو هستند  و آن هم در مساجد و مراکز  متعددی در اروپا و آمریکا که با پول های وهابیت و آل سعود گردانده می شود، جذب می شوند و جوانان مسلمان را شتشوی مغزی می دهند و روانه اردوگاه های تروریستی می کنند و سران اروپا و آمریکا  و صمیمانه ترین روابط را با حکام سعودی دارند.

سرلشکر محسن رضایی  گفت: مدل ولایت فقیه، تجمیع رهبری قدرتمند یک فقیه عادل و رجوع به آرای مردم است که حکومت های متحجر منطقه نسبت به آن احساس خطر می کنند.
دیدار دکتر محسن رضایی با آیت الله شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی
ارسال نظر