دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش یاد یاران
کد خبر: ۲۹۰۸|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت ایجاد نهضت مردمی برای اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات کشور است.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ یاد یاران که با حضور بیش از 2 هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سالن 9 دی سپاه بیجار برگزار شد،اظهار داشت: شهرستان بیجار نقش مهمی در دوران انقلاب ، دفاع مقدس و پیروی از ولایت فقیه دارد.
وی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس،گفت:شهرستان بیجار،شهر پیشگامان جهاد و شهادت است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: رزمندگان شهرستان بیجار قبل از اینکه از طرف حکومت و دولت برای دفاع فراخوانده شوند،با حرکت خودجوش خود و مثال السابقون در حوادث مبارزه با ضد انقلاب و دفاع از مرزهای انقلاب در زمان جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند.
رضایی بیان داشت:حضور 13 نفر از دانش آموزان یک کلاس درس از شهرستان بیجار به صورت گمنام سندی بر طلیعه پیشگامان جهاد و شهادت است.
وی خاطر نشان کرد: نام پيشگامان جهاد و شهادت و يا شهر ياران انقلاب  از نام های با مسمی است که می توان برای شهرستان بیجار بکار برد که دلیل اصلی این نامگذاری این است که مردم این دیار از یاران صدیق امام خمینی(ره) ،رهبر معظم انقلاب و امام منتظر (عج) هستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب و قبل از آن دو نوع امید وجود داشت: گفت:عده ای  از ابتدای انقلاب و قبل از آن امیدوار به خدا و مردم و عده ای دیگر هم امید به آمریکا و دست نشانده های آن را داشتند.
رضایی اظهار داشت:افرادی که در قبل از انقلاب و بعد از آن به آمریکا و دست نشانده های آن امید داشتند به هیچ دستاوردی از این امید نرسیدند و هر موفقیتی تا کنون برای انقلاب اسلامی حاصل شده است از توکل و امید به  خداوند متعال و امدادهای غیبی است.
سرلشکر رضایی افزود: اميد آقای مصدق به آمریکا يكي از قصه هاي تلخ تاريخ ايران است، آمریکا نه تنها به او كمك نكرد بلكه فضایی را ایجاد کرد تا او را دستگير و محاكمه كردند. همين مساله در زمان دولت موقت و آقای بنی صدر اتفاق افتاد و تا امروز چند بار اتفاق افتاده است چرا برخی روشنفكران ايران بدنبال سراب مي روند ولی نام آنرا اميد مي گذارند؟ اميد به امريكا سرابی بيش نيست. بياييد از امريكا نا اميد شويد و به ملت ايران  و توانایی های خودتان اميدوار بشويد .
وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط حساسی قرار داریم ،گفت:امید واقعی به جوانان و میدان دادن به آنها و امیدواری به مردم وظیفه اصلی مسئولان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به محرومیت شهرستان بیجار،افزود: چرا شهرستان بیجار با توجه به قدمت و پیشینه آن تا کنون محروم مانده است و چرا صنعت به این شهرستان ورود پیدا نکرده است؟
رضایی با توصیه به دوستان خود در دولت گفت:باید حداکثر تلاش خود را باید رفع محرومیت مناطق محروم بکار بگیرید و به جای امید کاذب و سراب به خارج از كشور به حمایت از جوانان و در اختیار گذاشتن منابع، امید واقعی به آنها داشته باشيم .
این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل،بیان داشت:با آموزش صنعت ،کشاورزی و حمایت دانشگاهیان از طرح ها، اقتصاد مقاومتی را مردمی کنیم.
وی تاکید کرد:مسئولان ما این را بدانند آمریکایی ها به آنها اعتماد نخواهند کرد،زیرا آنها به شاه هم اعتماد نكردند به ضد انقلاب هم اعتماد نکردند و مصداق بارز این سخن بلائی است که بر سر شاه و صدام آمد .
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید اقتصاد کشور ایران مردمی شود،بیان داشت:بامردمي كردن  صنعت،کشاورزی و تولید و در اختیار قرار دادن تسهیلات و مجوزها  باید مردم را درگیر و وارد مسائل کنیم تا خودشان ایجاد شغل نمایند.
رضایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر پل ارتباطی مردم و دولت هموار نیست،گفت:یاران انقلاب،امام و رهبری ، مانند رزمندگان گمنام دوران دفاع مقدس می توانند با عنوان پل ارتباطی دولت و ملت واقع شوند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:یاران انقلاب در شرایط کنونی  باید در نقش کار آفرینان  مردم را توانمند سازند تا آنها بتوانندامکانات را از دولت بگیرند و با هدف ایجاد توليد و شغل آن را در اختيار بگيرند . وی تاکید کرد: کارآفرینان باید معتقد به انقلاب اسلامی و دلسوز نظام باشند و به دنبال آن نباشند امتیازی از دولت بگیرند و برای خانواده خود صرف کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نباید تکرار کارهای گذشته باشد،بیان داشت: تشکیل نهضت مردمی اقتصاد مقاومتی مهمترین راه حل مشکلات اقتصادی مانند مهاجرت،تولید،اشتغال و بیکاری است.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمداسعدذوالفقارنسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
1
سلام برادرمحسن من دیروز که توحسینیه سپاه سنندج سخنرانی میکردی فقط گریه میکردم وخاطرات جبهه رومرور میکردم خدا شما رو حفظ کنه که واقعا یادگارامام راحل وبوی جبهه وهمسگران شهیدمون رو میدی فدات شم فرمانده قربونت برم من سردار دلاور انقلاب ماکه در رکاب شما بودن برامون بالاترین افتخار انشاالله برام دعا کن که شهادت نصیبم بشه ای پاکان خدا
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
1
چراغ هدایت شناخت صحیح هدف امام انقلاب و شهدای معظم انقلاب اسلامی میباشد اتلاف وقت مضر است
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
1
سلام تحقق تمدن اسلامی با الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی اصل است