کد خبر: ۲۹۰۹|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
دکتر محسن رضایی راهکار از بین بردن بیکاری، فقر و فساد را ورود مدیریت جهادی در عرصه مدیریتی کشور و لازمه عملی شدن آن را ورود جوانان به عرصه های اقتصادی و محیط های جهادی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی  در صفحه شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام، مدیریت جهادی را به کیمیاگری تشبیه نمود که توسط آن می توان مس وجود را تعالی بخشیده و آن را زرین کرد. وی مدیریت جهادی را از عوامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست. متن این یادداشت به شرح زیر می باشد:

در باورهای مردم قدیم چنین فکر می‌شد که حکیمانی به مدد فن کیمیا قادرند مس را زر کنند! چنین ادعایی شاید به تحقیق به اثبات نرسیده باشد اما گزاف نیست که بیان شود فرمول کیمیاگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کشف شد!

نام این فرمول که مس وجود را تعالی بخشید و زرین کرد «مدیریت جهادی» با روش مردمي كردن فعالیت‌ها در محيط اسلامی بود . حرکت جهادی جوانان وطن را به ميدان آورد و به آن‌ها اعتماد كرد، بر آن‌ها مربی‌گری نمود و در سایه چنین حرکتی بنیاد ستم‌شاهی را برچید و ماشین جنگی عظیم بعث را درهم کوبید.

تردید ندارم عصاره چنین فرمولی هنوز کار مسیحا می‌کند و چنانچه دولت محترم از مديران جهادي بخواهد كه با مربی‌گری خود جوانان شایسته کشور را در عرصه اقتصاد و در محیط جهادی وارد کنند کوه بیکاری و فقر و فساد را از بیخ بر خواهند کند.

دکتر محسن رضایی: مدیریت جهادی کیمیاگری است
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم مقدسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
ممنون فرمانده عزیز لطفا بیشتر از وضعیت سوریه برای ما بگو
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
سلام فرماندهی سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک اصل است حضور دردنیای مجازی هر لحظه در افزایش میباشد تحقق تمدن اسلامی با الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی با اقدام و عمل مسیر هدایت است
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
آقای محسن رضایی در اقتصاد مقاومتی با تجربه و بصیرت و حکمت راهنما میباشد