سرلشکر رضایی در بدو ورود به خرم آباد:
کد خبر: ۲۹۲۳|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
سردار سرلشکر محسن رضایی: متاسفانه آمریکا در روابط بین الملل از فریب و نیرنگ استفاده می کند و باید کلمه فریب را بر روی مجسمه آزادی در این کشور نصب کنند تا ماهیت این کشور مشخص شود.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت در جمع خبرنگاران در محل فرودگاه خرم آباد با اشاره به اینکه عربستان کنسول گری خود را در اربیل باز کرده و چند گروه تروریستی را به ایران فرستاده است که دستگیر شده اند گفت:مسئولان کشورمان ، بایستی کشورهای اسلامی را در جریان بگذارند که عربستان چگونه در محیط امن منطقه، اخلال گری می کند.وی با بیان اینکه مسئولان باید از حالت صبر و انتظار در برابر عربستان خارج شوند چرا که سعودی ها با صبر و انتظار به صراط مستقیم برنمی گردندافزود: مسئولین باید در برابر تحرکات سعودی ها فعالانه برخورد کنند ، امروز هدف آمریکا از طرح آتش بس تقویت تروریست ها است.

رضایی بیان کرد :متاسفانه آمریکا در روابط بین الملل از فریب و نیرنگ استفاده می کند و باید کلمه فریب را بر روی مجسمه آزادی در این کشور نصب کنند تا ماهیت این کشور مشخص شود.
دکتر رضایی، همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت: آن ها که در دفاع مقدس شربت شهادت نوشیدند کاری حسینی کردند، و اکنون رسالت ما بیان حقایق انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب است.
سرلشکر رضایی همچنین افزود:مردم لرستان در دفاع مقدس سرافراز هستند . آن ها هم در جبهه ها درخشیدند و هم در پشتیبانی دفاع مقدس.
در این دیدار حجت الاسلام میرعمادی حضور سرلشکر رضایی را در لرستان خیر مقدم گفت و بیان داشت: شما ذخیره ارزشمند انقلاب و زبان گویای ارطش های انقلاب هستند.
دکتر رضایی صبح امروز برای سفر یک روزه به لرستان سفر کرده است.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
اقتدار هرکشور مهم است آمریکا از کره شمالی میترسد