کد خبر: ۲۹۳۶|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دوشنبه با حضور در روستای سراب زارم محل دفن پیکر مطهر شهید ماشاء الله شمسه شهید مدافع حرم بروجرد با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
به گزارش ایرنا محسن رضایی با قرائت فاتحه بر سر مزار شهید شمسه به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.
وی در این دیدار خطاب به همسر شهید ماشاء الله شمسه گفت: همسر شما پس از بازنشستگی و ارائه خدمات فراوان به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفت و جان خود را در این راه فدا کرد.
رضایی با بیان اینکه شهید شمسه با شهدای کربلا محشور می شود، افزود: من از طرف مقام معظم رهبری از شما تشکر می کنم و از خدای متعال می خواهم صبر و استقامت شما را بیشتر کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای شرکت در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار محمد بروجردی و گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در بروجرد به این شهرستان سفر کرده است.
جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان لرستان از جمله سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می کردند.
رضایی صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار کرد و در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در خرم آباد حضور یافت. 
گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه اهل البیت(ع) ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار می شود.
ارسال نظر