کد خبر: ۲۹۵۳|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما برای پاسداری از انقلاب در چارچوب قانون عمل می کنیم. ما انقلابی هستیم و برای دفاع از انقلاب آمده ایم. اگر کسی می خواهد سپاه با او کاری نداشته باشد، در چارچوب قانون عمل کند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، در جمع پاسداران و کارکنان و بسیجیان سپاه عاشورای تبریز اظهار داشت: اسرائیل و عربستان دو یار صمیمی علیه جهان اسلام شده اند. نتانیاهو به جهانیان می گوید بیایید از رابطه ما با عربستان، درس بگیرید و کمک بیشتری به ما بکنید. مبارزه با این دشمنان جای افتخار دارد.

وی ادامه داد: در کارنامه شما مبارزه با فاسدترین سران  حکومت ها و منحرف ترین انسان ها را می نویسند. لباس سپاه لباس مبارزه با بی عدالتی و لباس گسترش ارزش های انقلاب است. برخی ها می گویند این نگاه، دخالت در سیاست است! البته معلوم است که به بهانه سیاست و اقتصاد اگر بخواهند به مردم و کشور ضربه بزنند، سپاه وارد می شوید و با انحرافات مبارزه می کند. ما برای پاسداری از انقلاب در چارچوب قانون عمل می کنیم. ما انقلابی هستیم و برای دفاع از  انقلاب آمده ایم. اگر کسی می خواهد سپاه با او کاری نداشته باشد، در چارچوب قانون عمل کند. 

رضایی اظهار کرد: ما لباس نپوشیدیم که دنبال قدرت باشیم ،آرزویمان شهادت است. خدا را شاهد می گیرم  اگر مساله ضرورت نجات اقتصاد نبود، من هیچ وقت لباس پاسداری را در نمی آوردم. اما وقتی امنیت و اقتدار اهمیت پیدا کرد لباس سبز شهادت طلبی را به تن کردم. خوشحالم و به خود می بالم که لباس گسترش ارزش ها و لباس مبارزه با تجاوزطلبی و شرک و بت پرستی مدرن را پوشیدم. در چنین شرایطی چند توصیه دارم برای پاسداران به ویژه جوانانی که امانت آقا مهدی باکری را به دوش گرفته اند. توجه اصلی شما به ارزش های انقلاب باشد. پست و میز و درجه شما را زمین گیر نکند. ارزش ها از برادری شروع می شود.

محسن رضایی در خاتمه بیان کرد: یک نفر در جبهه که شهید می شد همه می رفتند برگه های مرخصی را تحویل می دادند و بر نمی گشتند. برادری باید در سپاه موج بزند. این منافاتی با نظم در سپاه ندارد. مساله بعد افتخار کردن به این لباس، موقعیت، رهبری و این خانواده است و باید برای حفظ این خانواده زیر سایه رهبری تلاش کرد. برای ارتباط با مردم باید کوشش کرد. سپاه مانند یک سفینه در اقیانوس بی کران مردم شناور است. 
ارسال نظر