کد خبر: ۲۹۶۷|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
دکتر محسن رضایی طی یادداشتی کوتاه ضمن بیان دلیل ورود به انتخابات گذشته و پوشیدن لباس مقدس سپاه پاسداران، اهمیت نجات اقتصاد ایران را همانند دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کوتاه در اینستاگرام شخصی خود، دلایل ورودش را به انتخابات برنامه هایی دانست که می تواند اقتصاد ایران را نجات دهد و علت آنکه در دوسال اخیر مجددا لباس مقدس سپاه بر تن کرده، حفظ و صیانت از امنیت کشور بیان داشت.
وی ضمن انتقاد صریح از مشکلات اقتصادی در کشور از مسئولین خواست با سخنان عوامفریبانه، مردم را فریب ندهند.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

نجات اقتصاد

 مي گويند چرا از لباس پاسداری خارج و وارد انتخابات گذشته شديد؟ آیا بيرون كردن فقر، بیکاری و فساد از كشور كمتر از بيرون كردن ارتش متجاوز عراق از سرزمین‌های اشغالی ايران است؟

آیا ايجاد شغل و زندگی آبرومندانه برای جوانان ايران زمين كمتر از نابودی استبداد شاهنشاهی است؟

 بدانید اگر به خاطر اين نگرانی‌ها و تاييد مردم و كارشناسان بر برنامه‌های اقتصادی ام نبود وارد انتخابات گذشته نمی شدم. در دوسال گذشته نیز كه تهديدات منطقه ای زياد شد برای حفظ امنيت کشور و مردم به لباس پاسداری برگشته ام.

امروز ارزش هزار تومان روز انتخابات نصف شده است. همین پول‌های نصف شده هم در دست مردم نیست. اقتصاد قفل شده و رکود را می گویید آرامش!  توصیه می کنم مردم را فريب ندهيد، روزی حقیقت آشکار می شود.
دکتر محسن رضایی: بيرون كردن فقر، بیکاری و فساد از كشور كمتر از بيرون كردن ارتش عراق از ايران نیست
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
0
اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مسیر اقتدار است دوران دفاع مقدس جوانان از جان گذشته بوده میباشند امروز اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بسیار راحتراست