کد خبر: ۲۹۸۲|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی طی یادداشتی ضمن تبریک سالگرد ولایت و زعامت رهبر بزرگوار انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به چهار موردی که می توانست انقلاب ملت ایران را از مسیر خود خارج کند و توسط ولایت فقیه دفع شد، اشاره کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالگرد انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی، به بیان چهار موردی که می توانست انقلاب اسلامی ایران را دچار انحراف کرده و ماشین ملت ایران را از جاده خارج کند اشاره کرد.

متن این یادداشت دکتر محسن رضایی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده به شرح زیر است:

سالروز ولایت و زعامت رهبر بزرگوار انقلاب را به ملت ایران تبریک می گویم. اگر ولايت فقيه نبود تاكنون در چهار دوره ماشين ملت ايران از جاده خارج مي شد:
بار نخست در زمان بنی صدر كه قصد داشت كشور را به بحران بكشد .
 بار دوم در زمان دولت موسوم به سازندگی ، كه كارگزاران می خواستند رفراندوم كنند و رياست جمهوري را از دو دوره به چند دوره تبديل كنند.
 يك بار هم در زمان دولت اصلاحات كه مشارکتی ها در مجلس تحصن کردند و می خواستند علاوه بر داشتن دولت و مجلس ، اختيارات رهبری را نيز سلب كنند .
 و بار دیگر در زمان دولت قبل چه بتوسط جریان فتنه یا حلقه مشايي.
 
اگر ولايت فقيه نبود در چهار دوره ماشين ملت ايران از جاده خارج مي شد
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
ولایت فقیه یک راهنما و نعمت است انقلابی بودن ستاد فرماندهی سیاستهای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نیاز اصلی میباشد.بنام خانم فاطمه زهرا س بسم الله