کد خبر: ۲۹۹۶|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تهران-ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رفتار سازمان ملل متحد در چشم پوشی از جنایات کشورهای ظالم به علت نفوذ و فشار را امری همیشگی و فاقد تازگی برای ملت ایران دانست.
به گزارش روز جمعه «پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بر شمردن برخی از رفتارهای دوگانه سازمان ملل متحد در برابر جنایاتی چون حمله شیمیایی صدام، صدور قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران و فاجعه منا، این گونه رفتارها را متٲسی از سیاست کشورهای استکباری و صهیونیسم جهانی دانست.
در متن یادداشت رضایی که در صفحه اینستاگرام او منتشر شده آمده است: نام رژیم عربستان به سادگی از فهرست «ناقضان حقوق کودکان» که به خاطر جنایات در یمن اعلام شده بود ، خارج می شود و دبیر کل سازمان ملل اعتراف می کند به خاطر اینکه امکان داشت بودجه برنامه‌های سازمان ملل قطع شود، این تصمیم را گرفته است!
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته این نوع رفتار دوگانه سازمان ملل متحد برای ملت ایران تازگی ندارد. چشم بستن بر حملات شیمیایی رژیم صدام، صدور قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران و سکوت در برابر فاجعه انسانی منا، تنها بخش کوچکی از رفتار این نهاد است که همواره آلت دست استکبار و صهیونیسم بین الملل بوده است. 
رضایی تصریح کرد: اما این بار، دبیر کل این سازمان به وضوح اعتراف می کند که سازمان ملل متحد در واقع عمله زر، زور و تزویر گشته و چهره واقعی سازمانی که قرار بود روزگاری حامی انسانها باشد را به طرز مضحکی به تمامی مردم جهان نشان داد.

محسن رضایی: رفتار دوگانه سازمان ملل در برابر جنایات عربستان تازگی ندارد (ایرنا)
ارسال نظر