کد خبر: ۳۰۰|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر امروز که برای انجام یک سفر دو روزه وارد سنندج شد با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرد.
دکتر رضایی با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرگزاری فارس، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار از مردم کردستان به عنوان مردمانی متدین و وفادار به نظام اسلامی نام برد و حضور معنادار آنان در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق گفته‌های خود دانست.

 حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: عشق و علاقه مردم کردستان به حاکمیت و نظام اسلامی به گونه‌ای است که هر ساله مشارکت آنان در عرصه‌های مختلف انقلاب بیشتر از سال‌های قبل آن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها در سنندج به عنوان مرکز استان کردستان، بلکه در تمامی شهرستان‌های تابعه حضور مردمی کاملا ملموس است و این نوید خوبی برای استمرار شکست‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در استان کردستان اشاره کرد و آن را زمینه‌ای برای تقویت و حفظ وحدت مسلمانان در این خطه از ایران اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی هماهنگی و وحدت بین مسئولان در استان کردستان را یادآور شد و از آن به عنوان بستری برای پیشرفت برنامه‌های توسعه‌ای در استان نام برد.

وی تصریح کرد: تعامل و هماهنگی نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و قضایی با مجموعه دولت خوب است و در این راستا مشکلی در استان کردستان وجود ندارد و این به نفع نظام و مردم است.

گفتنی است، دکتر رضایی بعد از ظهر امروز وارد فرودگاه سنندج شد و اقشار مختلف مردم، گروه‌های دف‌نوازی، ورزشکاران دوچرخه‌سوار و سایر قشرهای دیگر وی را تا دفتر نماینده ولی فقیه در استان همراهی کردند.

وی هم‌اکنون در جمع مردم سنندج در حال سخنرانی است و بعد از آن برای اقامه نماز جماعت به یکی از مساجد حاشیه سنندج می‌رود.

دیدار با خانواده شهید ماموستا شیخ‌الاسلام، دیدار با نخبگان استان، ادای احترام به شهدای سنندج و سخنرانی در جمع مردم شهرستان دیواندره از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان کردستان است.

 

ارسال نظر