محسن رضایی خطاب به بان کی مون:
کد خبر: ۳۰۳۳|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
دکتر محسن رضایی ضمن انتقاد از سخنان اخیر بان کی مون در مورد آزمایش های موشکی ایران، با یاد آوری خارج کردن نام عربستان سعودی از لیست ناقصان حقوق کودک توسط وی که با واکنش جهانی روبرو شد، اعتبار اخلاقی و صلاحیت حرفه ای او را زیر سوال برد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر ساخت نوشت که همه می دانند که موشک ها و بمب های عربستان است و رژیم جعلی صهیونیستی است که امنیت و صلح در منطقه را با چالش روبرو کرده است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

بان کی مون دبير كل سازمان ملل كه سياه‌ترين دوران تاريخ اين سازمان را براي خود ثبت كرده است در اظهار نظري گفته است:
«آزمایش‌های موشکی ایران با روح توافق هسته‌ای ناسازگار است» و «از ایران می‌خواهم تا از انجام آزمایش‌های موشکی بالستیک صرف‌نظر كند».
اما همه مي‌دانند و مي‌بينند که آنچه با روح امنيت و صلح در منطقه ناسازگار است، نه آزمایش‌های موشکی دفاعی ایران که موشك‌ها و بمب‌هاي رژیم‌صهیونیستی و عربستان است كه همیشه محور جنگ افروزی و نسل‌کشی در منطقه بوده‌اند؛ اقدام خجال‌آور شما كه به خاطر چند دلار از گفته خود درباره كودك‌كشي عربستان عقب‌نشيني كرده‌ايد از يادها نرفته است.

آقای دبیر کل! آیا باور ندارید که مدت‌ها است اعتبار اخلاقی و صلاحيت حرفه‌ای خود را برای کار در اين سازمان جهاني از دست داده‌ايد؟





آیا باور ندارید که اعتبار و صلاحیت خود را از دست داده اید؟
ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
سلام شبکه استکبار برای کسب در امد شخصی آلودگی عمدی بر عرصه سیاسی اقتصادی و..آورده و مسلط بر نفوذ در گمراهی میباشد آقای دبیرکل راه گم کرده است وناخواسته در کودک کشی و ناامنی همراه میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
سلام آقای دکتر خدا قوت،بان کی مون مثل یک ماکت است(یه چیز دکوری)نه مردانگی دارد،نه احساس.خداحافظ
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
سلام آقای دبیر کل نیازمند فقط یک کار است وآن همراهی نکردن با افراد نفوذی محدود که برای کسب در امد شخصی آلودگی عمدی بر عرصه سیاسی دفاعی و......آورده که عامل کودک کشی و ناامنی میباشند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
سازمان ملل سازمانی است که برای گرفتن حق دولت های زورگو ساخته شده و رئیس آن هم یک مترسک است که از طرف خود همین دولت ها انتخاب می شود.