کد خبر: ۳۰۳۶|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: چند ماه پيش مقامات عربستان جلساتي را با دموکرات، کومله و پژاک در اربيل عراق گذاشتند و تاکنون چند ترور در منطقه کردستان عراق صورت گرفته است.
به گزارش مهر، سرلشکر پاسدار محسن رضايي فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در يادداشتي در صفحه اينستاگرام شخصي خود پيرامون اظهارات اخير رئيس دستگاه اطلاعاتي عربستان و اقدامات اين کشور عليه ايران واکنش نشان داد.

متن اين يادداشت به شرح زير است‌:

«ترکي الفيصل شاهزاده سعودي و رئيس اسبق دستگاه اطلاعاتي عربستان در کنفرانس منافقين در پاريس حضور يافت و از آنها خواست که ترورها را در ايران شروع کنند. حمايت رسمي‌عربستان از منافقين نشان داد که تمامي‌ترورهايي که اين گروهک طي سالهاي اخير انجام داده با حمايت عربستان بوده است.

چند ماه پيش مقامات عربستان همين جلسات را با دموکرات و کومله و پژاک در اربيل عراق گذاشتند و تاکنون چند ترور در منطقه کردستان عراق صورت گرفته است. 

پيام ما به آل سعود از امروز اين است که ما دير خشمگين مي‌شويم ولي اگر خشمگين شويم آثاري از آل سعود روي زمين باقي نخواهيم گذاشت، دولت عربستان را مسئول ترورهاي منافقين و ضدانقلاب مي‌دانيم و اسناد آن را جمع‌آوري کرده‌ايم».
ارسال نظر