کوثری در گفت و گو با میزان:
کد خبر: ۳۰۴۸|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت: صحبتهایی که از سوی آقای رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است براساس یکسری اطلاعات دقیقی است که با توجه به حضور وی در دبیرخانه مجمع و سابقه نظامی در پرونده شان وجود دارد به دستشان رسیده است.
اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اظهارات محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون حمایت دولت بارزانی از تروریست های ضد انقلاب در مرزهای ایران و عراق که قصد انجام عملیات انهدامی علیه کشورمان را دارند، تصریح کرد: صحبتهایی که از سوی آقای رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است براساس یکسری اطلاعات دقیقی است که با توجه به حضور وی در دبیرخانه مجمع و سابقه نظامی در پرونده شان وجود دارد به دستشان رسیده است.
علی اصغری//بارزانی به آلت دست عربستان و آمریکا تبدیل  شده است

وی افزود: مطالبی که از سوی رضایی مطرح شده است بر اساس اسنادی است که واقعیت عینی و عملی دارد و ثابت می کند که در مرزهای ایران و عراق متاسفانه گروه های تروریستی از سوی بارزانی حمایت می شوند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم با اشاره به اینکه بارزانی از نظر سیاسی ثبات فکری ندارد، تاکید کرد: این دسته از سیاسیون جزو کسانی هستند که با هر گروه و طیفی معامله می کنند و همیشه هم به منافع خودشان اهمیت می دهند و جزو دسته ای هستند که در حاشیه سیاست قرار دارند.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: حمایت بارزانی از گروه های تروریستی مستقر در مرز که قصد ایجاد ناامنی در ایران را دارند مشخص و مبرهن است روندی که متاسفانه حتی بر اساس ارزشهای الهی از سوی بارزانی مد نظر قرار نگرفته است.

کوثری خاطر نشان کرد: باید صراحتا به این موضوع اشاره کنیم که بارزانی مغلوب پول های عربستان و خواسته های آمریکا شده تا با گروه های تروریستی همکاری کند تا منفعتی نیز برای وی حاصل شود.

وی با اشاره به حمایت آشکارای بارزانی از تروریست هایی که درمرز حضور پیدا کرده اند  و قصد ایجاد ناامنی علیه کشورمان را دارند گفت:  آدمهایی مثل بارزانی در اصل آلت دست پول ، قدرت و استکبار هستند از این رو این گونه اقداماتشان و همراهی آنها با جریان استکبار راه به جایی نمی برد.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم اظهار کرد: گروه های تروریستی آن زمان از امکانات و تجهیزات بسیار قوی برخوردار بودند نتوانستند علیه ایران کاری را از پیش ببرند حال که در شرایط فعلی که  جمهوری اسلامی ایران دربهترین وضعیت دفاعی خود به سر می برد بدون شک هیچ اقدامی را نمی توانند انجام دهند و تنها ضرر آنها برای ما این است که وقت ما را می گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر