کد خبر: ۳۰۹|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مرد عمل هستیم و آمده‌ایم که ان‌شاءالله یک تحول اساسی در اداره کشور به خصوص اداره اقتصاد کشور صورت دهم.
استقبال گرم مردم ازنا از دکتر رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به لرستان و در ورود به شهرستان ازنا با استقبال گرم مردم این شهرستان مواجه شد.

 
وی که راهی شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد بود توقف کوتاهی در شهرستان ازنا داشت و با استقبال طرفدارانش مواجه شد و دقایقی را نیز به سخنرانی پرداخت.

 
رضایی ضمن تشکر از مردمی که در هوای سرد ازنا به استقبال وی آمده بودند، گفت: از همه شما عزیزان که خودتان را خسته کرده‌اید وبه زحمت افتاده‌اید و به اینجا(محل استقبال) آمده‌اید تشکر می‌کنم.

 
رضایی با اشاره به اینکه یک لر هستم، گفت: افتخار می‌کنم که به این منطقه تعلق دارم و افتخار می‌کنم، درمیان شماها بزرگ شدم و امروز هم از شما انتظار دارم که با همه قدرت به صحنه بیایید، امروز ایران ما و مردم ما یک بار دیگر به شما نیازمند هستند.

 
وی با توجه به حضور مردم در صحنه اظهار داشت: من امیدوارم که ما و شما بتوانیم یکبار دیگر افتخاری بزرگ برای ایران ایجاد کنیم و همان طور که تاکنون به نیکی ازنا و دورود و در کل استان لرستان در تاریخ نامشان ثبت شده است، در این حادثه بسیار بزرگی که در پیش داریم و آن چیزی جز پیشرفت ایران نیست سهیم باشیم.

 
وی در ادامه گفت: من با اطمینان به شما می‌گویم که ما قادر هستیم، مشکلاتی که سر راه مردم ایران هست را برطرف کنیم، بیکاری و گرانی را حل کنیم و تحریم‌ها را می‌توانیم برداریم.

 
این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما مرد عمل هستیم و آمدیم که یک تحول اساسی در اداره کشور و مخصوصا اداره اقتصاد کشور انشاالله درست کنیم.

 
رضایی با اشاره به قوم لر خاطر نشان کرد: انتظار من از شما فوق العاده زیاد است، امیدوارم همان طور که در انقلاب و دفاع مقدس من را همراهی کردید، در این حادثه بزرگ هم انشالله من را همراهی بکنید.

ارسال نظر