کد خبر: ۳۱۶۸|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی، با حضور در حوزه علمیه رضویه شیراز، با آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، در این دیدار صمیمانه که در حضور دو تن از علما و مدرسین حوزه علمیه رضویه شیراز برگزار شد آیت‌الله دستغیب خطاب به فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: بسیار خوشحالیم که شمارا بار دیگر در لباس سبز پاسداری می‌بینیم. هم نام شما دفاع مقدس را تداعی می‌کند و هم ایام دفاع مقدس نام شمارا برای مردم تداعی می‌کند. ایشان با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ارتباط آن با توسل رزمندگان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ان‌شاءالله این روحیه انقلابی، همراه باتدبیر در جامعه ما حفظ شود.دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب

دکتر رضایی نیز ضمن یاد کردنِ از همراهی‌های آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب با انقلاب و حضور ایشان در جبهه‌های دفاع مقدس، پس از پرس‌وجو از فعالیت حوزه علمیه رضویه شیراز گفت: از شنیدن این گزارش و پیشرفت‌ها خوشحالم. از قدیم شیراز دارالعلم بوده و این شهرت برای این شهر فرهنگی باید حفظ شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خون شهدا و ایثار رزمندگان مسئولیت مدیران و کارگزاران نظام را بیشتر کرده است. ما با چشم خود جان‌فشانی جوانان مخلص و پاک را برای این نظام دیده‌ایم.

در این دیدار، دکتر رضایی به اوضاع منطقه و تهدیدات پیش‌رو اشاره‌کرده و گفت: باید آمادگی و هوشیاری خود را در زمینه‌های مختلف حفظ کنیم. امروز با کسب اجازه از مقام معظم رهبری، این لباس پاسداری از نظام را بار دیگر پوشیده‌ام تا در بعد اقتدار و امنیت، تجربیات خود و همرزمانم را در اختیار فرماندهان جوان سپاه قرار دهم.

پس‌ازاین دیدار، سرلشکر محسن رضایی، با حضور در میان طلاب حوزه علمیه رضویه شیراز به گفتگوی صمیمانه با ایشان پرداخت.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
سلام
شنیدن صداها و یافتن همتها و باکریهاو....
در عرصه های فرهنگی.سیاسی.دفاعی
.اقتصادی
مخصوصا اقتصادی امروزه لازم است