کد خبر: ۳۱۶۹|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز دوشنبه با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله ایمانی: لباس پاسداری انقلاب، برازنده‌ترین لباس برای دکتر رضایی استبه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، در ابتدای این دیدار، آیت‌الله اسدالله ایمانی با اشاره به لباس سبز پاسداری سرلشکر محسن رضایی، گفت: این لباس، برازنده‌ترین لباس برای شماست و بنده شما را در این لباس، زیبا و خوشحال می‌بینم. امیدوارم خدمات شما در هر لباس، مورد رضای خداوند متعال باشد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، در پاسخ به اظهار لطف امام‌جمعه شیراز گفت: لباس من پاسداری از انقلاب است. لباس سبز را مدتی به دلیل دغدغه‌ای که در موضوع اقتصاد داشتم، به‌طور موقت از تن بیرون آوردم تا بتوانم با در اختیار گرفتن دولت، انقلاب را از گردنه اقتصاد عبور دهم. بعد از دفاع مقدس به نتیجه رسیده بودم که تهدید، بعد از جنگ تحمیلی در اقتصاد خواهد بود. اما دو سال پیش تکلیف خود را در تقویت اقتدار نظام و رهبری دیدم ولذا با کسب اجازه از محضر فرمانده کل قوا، دوباره این لباس را بر تن کردم. من هر جا احساس خطر برای انقلاب و نظام و کشورم داشته باشم آن‌جا حاضر می‌شوم.

در این دیدار که سردار قیاسی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می‌کرد، دکتر رضایی به سابقه فعالیت‌های آقای ایمانی در شهرهای کازرون و بوشهر اشاره کرد و گفت: نیروهای انقلاب، قدردان حضور و اقدامات شما در این استان هستند.

در ادامه این دیدار، پس از رایزنی پیرامون مسائل منطقه‌ای و استانی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه، نماز ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله ایمانی اقامه کردند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
پاسداری از
مسیر امام‌ انقلاب و شهدای معظم انقلاب اسلامی
یک مجموعه به هم وابسته است
در سیاستهای اقتصاد مقاومتی مسیر رشد اقتصادی
در گام اول رشد اقتصادی و حفظ و تقویت بیت المال است