کد خبر: ۳۱۷۹|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
امام‌جمعه جزیره خارک ضمن تقدیر از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در جزیره خارک، این حضور و سخنان سردار رضایی را امیدبخش جامعه اهل سنت خارک دانست.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، شیخ احمدرضا کنعانی، امام‌جمعه اهل سنت خارک طی نامه‌ای با بیان اینکه سخنان ایشان در بین مردم آن سامان راهگشا و امیدبخش بوده است، از حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جزیره خارک تقدیر و تشکر کرد.
متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
واعتصوا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا

تقدیم به جناب دکتر محسن رضایی (دبیر تشخیص مصلحت نظام)
با سلام و صلوات بر روح پرفتوح خاتم‌الانبیاء و رهرو گران‌قدر ایشان امام خمینی (ره) و طول عمر با عزّت امام و رهبر عزیزمان آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ، خداوند را شاکریم که شهدا را ذخیره ایمان و میهن عزیزمان و شما را مدافع ناموس و مرزهای کشور عزیزمان ایران اسلامی مقرر داشت.

حضور شما در جزیره خارک مایه مباهات و افتخار بوده و سخنان شما راهگشا و امیدبخش جامعه اهل سنت جزیره خارک، از حضور شما و بیان ارزشمندتان در تکریم این جماعت قدردانی نموده و سخنان وحدت‌آفرین و غرور برانگیزتان را بر تارک خود می‌نهد.
رضایت و خرسندی جماعت اهل سنت جزیره خارک باشد در پیشگاه عدل الهی ذخیره اعمال صالحه شما، باافتخار جامعه اهل سنت جزیره خارک خود را مدافع و همراه نظام و رهبری می‌داند.

امام‌جمعه اهل سنت خارک
احمدرضا کنعانی


تقدیر امام‌جمعه اهل سنت خارک از حضور سرلشکر رضایی در این جزیره
ارسال نظر