دکتر رضایی در کرمان:
کد خبر: ۳۲۰|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گرچه مشکلات همیشه وجود داشته است، اما مشکلات امروز پیچیده‌تر از گذشته است، اما سخت‌تر نیست. وی با اشاره به گرانی‌ها گفت: باید با کار عملی سعی کنیم که فشار روحی را از دوش مردم برداریم و شادابی و نشاط را به مردم برگردانیم.
غلبه بر مشکلات امروز ایران سخت نیست/فشار روحی باید از دوش مردم برداشته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در فرودگاه بین‌المللی کرمان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و ملت ایران با صداقت، یکدلی، اخلاص و دست در دست یکدیگر از مشکلات عبور می‌کنند.

وی ابراز داشت: گرچه مشکلات همیشه وجود داشته است، اما مشکلات امروز پیچیده‌تر از گذشته است، اما سخت‌تر نیست.

رضایی عنوان کرد: ملت ایران ظرفیت بالا، روح بلند، منابع عظیم و جوانان با غیرتی دارد و از مشکلات امروز هم عبور می‌کند و گام‌های بلندتری بر می‌داریم.

محسن رضایی از حضور و استقبال هواداران خود در فرودگاه کرمان قدردانی کرد و برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا به سمت گلزار شهدای کرمان حرکت کرد.

 

فشار روحی باید از دوش مردم برداشته شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین تجدید بیعت با شهدا در محل گلزار شهدای گمنام شهر کرمان اظهار داشت: باید شادابی و نشاط به مردم برگردانده شود، باید کار عملی انجام دهیم که فشار روحی از دوش مردم برداشته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همه آحاد مردم باید راه شهدا را ادامه دهند و به آرمان‌های امام راحل و شهیدان همچون همیشه وفادار باشند چرا که این عمل رمز پیروزی و موفقیت است.

همچنین جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس همراه با محسن رضایی دبیر مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای گمنام کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

محسن رضایی جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس و جمعی از هواداران محسن رضایی پس از قرائت زیارت شهدا با نثار شاخه‌های گل به مقام والای شهدای گرانقدر ایران اسلامی ادای احترام کردند.

ارسال نظر