سرلشکر پاسدار محسن رضایی در نماز جمعه زنجان:
کد خبر: ۳۲۲۰|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز جمعه پنجم آذرماه در نماز جمعه زنجان گفت: عده ای هستند که می خواهند با سیاست ، سر بسیج را ببرند و بسیج و بسیجیان را خانه نشین کنند.
 به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، سرلشکر محسن رضایی با اشاره به سه هزار شهید و شش هزار جانباز استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطر سرداران شهید این استان به ویژه شهید حاج میرزا علی رستم خانی ، شهید اشتری، شهید بیات، شهید مجید شهریاری، شهید مدافع حرم، شهید مرادخانی، شهید کمال حاج نثراز جهاد سازندگی، چهل و پنج شهید روحانی استان و بیست شهیدی که از بیت آیت الله موسوی زنجانی و آیت الله عزالدین حسینی و فرزند ایشان یاد کردند.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، به کادرسازی در میان نیروهای اعزامی و ایثارگر استان زنجان اشاره کردند و از سرداران عباسی، اصانلو، عزتی، بیات، ارجمند، رضایی و جباری به عنوان نمونه هایی از کادرهای تربیت یافته در دورن دفاع مقدس و نیروهای خدوم استان زنجان نام بردند.
دکتر رضایی، بسیج را چشمه جوشان ارزش های الهی خواند و اضافه کرد: خستگی ناپذیری و پشت به دنیا کردن نیروهای بسیج، یادآور شوق بسیجیان برای دیدار با معبود و عبور از سختی ها، و جنگیدن با دست خالی و نمایش دریادلی است. بسیج یعنی نبرد با شک و تردید و دودلی.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیج بازتاب و انعکاس نور ولایت در قلب ملت ایران است. بسیج تبلور خشم انقلابی و اراده و تصمیم تاریخی ملت ایران در نه گفتن به قدرت های استکباری است. بسیج مشت آهنین ملت ایران بر سر استعمارگران و ظالمین و مفسدین ایران و جهان است. بسیج نماد و تابلو حضور انقلابی ملت ایران در احیای اقتدار و تمدن خویش است. بسیج تابلو بیداری ملت ایران است. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دشمنی ها با شجره طبیه بسیج گفت: عده ای هستند که می خواهند با سیاست ، سر بسیج را ببرند و بسیج و بسیجیان را خانه نشین کنند. می خواهند با سیاست، بسیج را فریب بدهند، با دروغ و تبلیغات می خواهند چهره بسیج را خدشه دار کنند. 
و بسیج و بسیجیان باید دوستان و دشمنان خود را بشناسند.
رضایی با اشاره به دلایل مخالفت برخی با بسیج و حرکت های انقلابی گفت: کسانی که با بیداری ملت ایران مخالف هستند با بسیج هم مخالف هستند. کسانی که قصد سازش یا معامله بر سر میراث امام و انقلاب را دارند با بسیج مخالف هستند. کسانی که با قیام و خشم انقلابی ملت ایران در مقابل متجاوزین و استکبار و ظالمین مخالف هستند با بسیج مخالفت می کنند. پس مخالفت با بسیج مخالفت با ملت به پا خاسته ایران است و مخالفت با انقلاب و ارزش های این انقلاب است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده ای در صدد خاموش کردن صدای آزادی خواهی و عدالت جویی مردم ایران هستند و می خواهند با خواب کردن ملت، این کشور را تسلیم دشمنان کنند. ریشه بسیج عدالت خواهی ملت ایران و مبارزه با ظلم و ستم است. بسیج تصمیم ملت ایران برای خروج از بی تفاوتی و انزوا گرایی است.
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: جریانی در خارج از مرزها، در منطقه و در داخل کشور، علیه ملت ما و برای از میان بردن  ارزش های انقلاب فعال شده است. ابزارهای این جریان عبارت اند از تحریم اقتصادی و فساد و تهاجم فرهنگی که می خواهند با استفاده از آن ارتباط مردم با ولایت و رهبری را تضعیف کنند تا از تابش نورالهی در قلب ملت ایران جلوگیری کنند. آنها به دنبال قطع ارتباط مردم با بسیج و سپاه هستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برخی مسوولان با اقدامات خود مردم را تحقیر می کنند، گرد "نمی توانیم" را به صورت مردم می پاشند. چرا ناتوانی خودشان را به مردم نسبت می دهند؟ ملت ما تواناست و می تواند. "تدبیر" و "اقتدار" برادر یکدیگر هستند، ملت را کوچک نکنید. در جبهه ها هم هر گاه احساس تردید در مسوولان به وجود می آمد، اعزام نیروها کم می شد.نباید احساس خستگی را به جامعه تزریق کرد. عده ای که با حضرت امام همراه شدند و نمی خواستند که شاه باشد، بعد از آنکه شاه از ایران رفت، انگیزه آنها هم تمام شد و به تعبیری انقلابی گری آنها به اتمام رسید و در مرحله ای که انقلاب روبروی آمریکا قرار گرفت، گفتند: ما نیستیم!

دکتر رضایی با اشاره به ضرورت حضور بسیجیان در جهاد اقتصادی گفت: همراهی بسیج در اقتصاد مقاومتی به نفع کشور و مصالح آن خواهد بود و پایه های اقتصاد مقاومتی را  تحکیم  می بخشد. ما می توانیم اقتصاد مقاومتی را همزمان با مبارزه با فساد پیگیری کنیم. می توانیم با فقر و بیکاری مبارزه کنیم. ملت ایران اگر احساس کنند که از آنها انتظار اقدامات بزرگ است، پاسخ می دهند و همراه می شوند.
ارسال نظر