دکتر محسن رضایی در نوزدهمین جشنواره تولیدات صداوسیما:
کد خبر: ۳۲۶۲|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت‌های مظلوم مسلمان، صداوسیمای جمهوری اسلامی را رسانه خود می‌دانند.
در دوران جنگ، غیر از خدا و دوربین‌های صداوسیما کسی با رزمندگان ما همراه نبود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پنجشنبه‌شب دوم دی‌ماه 1395 در اختتامیه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها گفت: به شهر ما اهواز خوش آمدید. به سرزمین دفاع جانانه مردم ایران خوش آمدید. به شهر ملت ایران خوش آمدید چرا که هر قوم و شهری در این استان شهید تقدیم کرده است. به شهر شهیدان بقائی، جهان‌آرا، دقایقی، سوداگر و علی هاشمی خوش آمدید. اینجا ایمان و ایثار رزمندگان رؤیاهای دشمن را باطل کرد. تشکر می‌کنیم از هنرمند موسیقی کشورمان آقای عقیلی، که سرود ایران خود را امشب در سرزمین رشادت‌های ایرانیان، خوزستان قهرمان به زیبایی اجرا کردند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: بعد از سیصد سال ملت ایران در خوزستان ثابت کرد که هیچ‌گاه دیگر قطعه‌ای از ایران جدا نخواهد شد . ملت ایران روی پای خود ایستاده است. مردم این استان با صداوسیما آشنایی دارد. در روزگار سخت جنگ غیر خدا و از دوربین‌ها و خبرنگاران صداوسیما کسی با رزمندگان ما همراه نبود.

در دوران جنگ، غیر از خدا و دوربین‌های صداوسیما کسی با رزمندگان ما همراه نبوددکتر محسن رضایی افزود: خانواده صداوسیما با این شهر آشنا است و این شهر، شهر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. صداوسیما با این سرزمین انس و هم خانوادگی دارد. این نبرد ادامه دارد. امروز در حلب فریاد مسلمانان را به گوش عالمیان می‌رساند. غیر از صداوسیمای ما، کسی واقعیت‌های یمن و عراق و بحرین را نمی‌گوید. باقی رسانه‌ها چشم هاشان را بر این ظلم‌ها بسته‌اند و ملت‌های مظلوم مسلمان، صداوسیمای جمهوری اسلامی را رسانه خود می‌دانند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همین حادثه حلب، تروریست‌های در محاصره، می‌خواستند از شهر خارج شوند اما اجازه نمی‌دادند مردم فوعه و کفریا از محاصره خارج شوند. بوق‌های تبلیغاتی دشمن، به‌دروغ می‌گفتند که ارتش سوریه به مردم حلب حمله می‌کند. اما یاری خدا باعث شد، ترکیه‌ای که پنج سال با آقای اسد مخالفت می‌کرد، اعتراف کرد که این حکومت باید بماند. شما صدای این مردم مظلوم باشید.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از هنرمندان و تولیدات برگزیده صداوسیما، با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست سازمان صداوسیما و استاندار خوزستان به یک‌عمر مجاهدت آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز ادای احترام شد. همچنین از خانواده‌های شهدای بزرگوار شهیدان بقائی، جهان‌آرا، دقایقی، سوداگر و علی هاشمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در دوران جنگ، غیر از خدا و دوربین‌های صداوسیما کسی با رزمندگان ما همراه نبود
ارسال نظر