کد خبر: ۳۲۶۹|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مسلمانان، مظلومیت حلب را به دنیا می‌رسانیم زیرا کسی نیست واقعیت‌های سوریه، یمن و عراق را بازگو کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محسن رضایی امشب در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیون در خوزستان  با بیان اینکه خوزستان متعلق به ایران و ایران متعلق به خوزستان است، اظهار داشت: خوزستان سرزمینی است که آرزوهای دشمن برای رسیدن و تصرف به برخی از مناطق را  باطل کرد و بعد از 30 سال ثابت کرد که  خطه‌ای از ایران جدا نمی‌شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ با خانواده صدا و سیما ارتباط صمیمانه‌ای دارد زیرا در آن دوران سخت جز دوربین‌های صدا و سیما کسی همراه اسلحه به دستان نبود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسی جز خبرنگاران صدا و سیما نبرد و فریاد رزمندگان و همچنین حملات صدام را به شهرهای مظلوم ما منعکس نمی‌کرد.

وی عنوان‌کرد: خوزستان شهر جمهوری صدا و سیمای ایران است و صدایی که از این سرزمین در صدا و سیما ثبت شده در تاریخ ایران بی‌سابقه است.

رضائی با بیان اینکه نبرد پایان نیافته است، گفت: ما مسلمانان مظلومیت حلب را به دنیا می‌رسانیم زیرا کسی نیست واقعیت‌های سوریه، یمن و عراق را بازگو کند.

وی تصریح‌کرد: این وظیفه برعهده خبرنگاران صدا و سیماست که مظلومیت را به گوش دنیا برساند.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
ارسال نظر