سرلشکر محسن رضایی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود:
کد خبر: ۳۲۹۴|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرلشکر پاسدار محسن رضایی به بهانه دیدارش با مادر سردار حاج احمد متوسلیان، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامش از آن سردار جاویدالاثر گفت.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این یادداشت نوشت:

احمد متوسلیان یوسف مقاومت

به دیدار مادر یوسف مقاومت رفتم. احمد متوسلیان، سردار مؤمن و انقلابي و فرمانده شجاع و پاک‌بازی كه در آزادي خرمشهر خوش درخشيده بود و از كردستان تا خوزستان و از سوريه تا لبنان را درنبردی بی‌امان براي عزت اسلام و انقلاب پيموده بود.
او را به همراه شهيد همت و شهید شهبازی براي تشكيل تيپ ۲۷ محمد رسول‌الله انتخاب کردم. احمد شرط کرده بود که‌ پس از رفتن به خانه خدا مسئولیت می‌پذیرد. پس از آزادی خرمشهر، او را به لبنان فرستادیم. حاج احمد مشتاقانه به لبنان رفت اما تا سال‌ها بعد و تا امروز همه ما را منتظر گذاشت. اخیراً سكوت اسراییل نشانه‌ای مثبت در اميد به بازگشت سرافرازانه اوست. اميدوارم حاج احمد، یوسف مقاومت، هر چه زودتر بازگردد و ٢٥ سال بعد در جشن نابودي اسرائيل در كنار ما باشد.


امیدوارم حاج احمد متوسلیان در جشن نابودی اسرائیل در کنارمان باشد
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیف درخشنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
سلام آقای دکتر رضایی بزرگوار،،خدا قوت، چه تشبیه زیبایی فرمودید(یوسف مقاومت )یوسف گمشده باز آید به کنعان غم مخور ----------کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور،،،انشاءالله که هرچه زودتر با آزاد شدن آقای متوسلیان چشم خانواده محترمشون و چشم شما وچشم همه ی منتظران متعصب روشن شود ، خدا حافظ.