سرلشکر محسن رضایی در یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه:
کد خبر: ۳۲۹۷|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره 51 شهید تبلیغات سپاه استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) گفت: ما به دنبال پست و مقام نیستیم. ما به دنبال ارزش‌ها هستیم. ما شهادت و جانبازی را بالاتر از پست و مقام‌های شما می‌دانیم.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح پنجشنبه شانزدهم دی‌ماه 1395 در اجتماع باشکوه سپاهیان و بسیجیان استان کرمانشاه گفت:جلسه بسیار خوبی است. علما و بزرگان و پاسداران همیشه بیدار شهرستان کرمانشاه برای بزرگداشت مبلغین اسلام دورهم جمع شده‌اند. برادر دانشمند و عزیزم آیت‌الله علما، نمایندگی ولی‌فقیه در استان و همچین ماموستا محمدی امام‌جمعه اهل سنت و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در جمع ما هستند. کرمانشاه شهر خاطره‌های فراموش ناشدنی است. شهر غیرت و ایستادگی و مردانگی است. درود خدا بر مردم این خطه از ایران اسلامی که با سرافرازی زندگی کرده‌اند. در دفاع مقدس، در میان شهدا  چهره‌هایی وجود دارد که بجای اسلحه با قلم در سنگر ایمان می‌ایستادند. ابزارشان قلم بود و بلندگو و پارچه‌هایی با شعار الله اکبر  و محمد رسول الله.
نگرانی دشمن از سلاح فرهنگی ماست
سرلشکر محسن رضایی با تجلیل از شهدای تبلیغات در دفاع مقدس گفت: شهدایی که مظلومیت را به گوش جهان می‌رساندند. کارشان تبلیغ بود. مبلغین در جبهه کار انبیا و پرچم مصلحین را به دوش داشتند. تبلیغات زبان حقیقت و باطل‌السحر دشمنان بود. با دست‌خالی ارزش‌ها را تبلیغ می‌کردند. در این شهر جمع شده‌ایم تا از آنها تجلیل کنیم.
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: واقعیت این است که جنگ و دفاع ما فرهنگی بود. مبارزه‌ی امروز ما هم فرهنگی است. دشمن هم نگرانی‌اش از این سلاح فرهنگی ماست. از موشک‌های ما کمتر از الله‌اکبری است که روی موشک‌های ما نوشته می‌شود.  از الله‌اکبرهایی که از دل برمی‌خیزد می‌ترسند. در فیلم‌های مستند دفاع مقدس ما یک دفاع فرهنگی بوده است .می ببینید که مادران شهدا، یک پیشانی‌بند یا زهرا به سر فرزندش می‌بست و با بوسه راهی جبهه می‌کرد. مقاومت ملت ما از کوچه‌ها و محلات شروع می‌شد.دفاع و مقاومت ما  از بوسه‌های خداحافظی مادران و سربندها آغاز می‌شد. نیت و قصد و مبارزه ما فرهنگی بود. آمده بودیم که صدای عدالت‌خواهی را به گوش جهان برسانیم و ارزش‌های الهی را به جامعه‌مان برگردانیم. امروز هم در مقاومت در سوریه و عراق و فلسطین مبارزه ما فرهنگی بوده و هست. اتوبوس‌هایی که به جبهه می‌رفت با پرچم‌های الله‌اکبر به سمت جبهه می‌رفتند. در خط مقدم، بلندگوها آنها را به فضای معنوی می‌برد. روحانی و مداح و نقاش و خوشنویس و ایستگاه صلواتی نبرد فرهنگی را پشتیبانی می‌کرد. غیر از داشتن نیت فرهنگی، کسی حاضر نبود که سه فرزند برومندش را به جبهه راهی کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چرا روشنفکران غرب‌زده از این نعمت که به ایران آمده، قدردانی نمی‌کند. امروز شکر این نعمت خدمت به مردم است. نبرد ما فرهنگی بود. در آغاز عملیات‌های دفاع مقدس ، قران و دعا و ذکر و رمز اسلامی در اتاق‌های فرماندهی بود ، دفاع مقدس یک فرهنگ بود. حتی در مواجهه با دشمن و ورود و به سنگرهای دشمن و در اسارت گرفتن انها، یک جنگ فرهنگی ادامه داشت. ظاهر و باطن انقلاب، جنگ و مقاومت ما فرهنگی و برای ارزش‌های خدایی بوده است. امروز و دیروز با نگاه به این مبارزه فرهنگی، می‌بینیم که جبهه روبروی ما غیرفرهنگی و ضد ارزش‌های انسانی بوده‌اند. رژیم شاه یک رژیم وابسته و ضد اخلاقی و ضد اسلام بود. صدام آن‌قدر منفور بود که صاحبانش نتوانستند تحملش کنند. صهیونیسم و وهابیت امروز در مقابل ما هستند. ضد انسانی‌ترین رژیم‌ها در مقابل ما هستند.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: در پنج سال گذشته می‌خواستند به شکل خود ما، آدم‌هایی بسازند و روبروی ما بگذارند. شبیه‌سازی ما را در ساخت تکفیری‌ها و با شعارهای ظاهری الله‌اکبر، مقابل ما گذاشتند. مأموریت دادند که به ایران حمله کنند. به دست آنها بدترین جنایت‌ها را انجام دادند که یک چهره خشن و ضد انسانی  از اسلام در میان مردم جهان نشان دهند. حیله پیچیده‌ای در دستور کار قراردادند. گوساله‌ی سامری نوین را ساختند تا جهان اسلام را به جان هم بیندازند. ولی نتوانستند حقیقت را بپوشانند.   این آخرین فتنه در حال پایان یافتن است. باید شکر گذار ولی و رهبرمان  باشیم که با حکمت و درایت و دقت ملت و جهان اسلام را حمایت کرد و این فتنه بزرگ را تضعیف کرد. معلوم شد که فرهنگ و تمدن ما آن‌قدر عظیم و با پشتوانه است که نمی‌توان آن را تهدید کرد.نگرانی دشمن از سلاح فرهنگی ماست

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت:در بعد تبلیغات از عجایب دوران ما که هنوز جریان دارد این است که صاحبان سرزمین‌ها را اشغالگر و اشغالگران را صاحب سرزمین‌های دیگر می‌کنند. اشغالگران فلسطین صحبت از دو دولت می‌کنند. اگر این‌ها با زور مشروعیت پیدا کنند که اساس نظم جهان به هم می‌ریزد. اساس اداره جوامع از بین می‌رود. دیگرانی هم می‌آیند اشغالگری می‌کنند و زور خواهند گفت و سرزمین‌های دیگران را ازان خود می‌کنند. . تبلیغات جهانی از این صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند. آدم می‌کشند و بمباران می‌کنند و حمایت می‌شوند. در جنگ ما، رژیم صدام را با هواپیماهای میراژ فرانسوی حلبچه را بمباران شیمیایی کردند ولی قدرت‌های بین‌المللی سکوت کرده بودند. خبرنگاران خارجی در حلبچه گریه می‌کردند اما این فیلم‌ها را سانسور کردند. در جنگ غزه، از زمین و آسمان به خانه‌های مردم حمله کردند و تبلیغات دنیا در برابر کودک کشی اسرائیل سکوت کردند. در یمن، از بین رفتن زیرساخت‌های شهری مردم را می‌بینیم و تبلیغاتی که پشت سر سعودی‌ها ایستاده تا چهره باطل را حق نشان بدهد.
دکتر رضایی با انتقاد از برخی جریانات وابسته به غرب در داخل کشور گفت:  در داخل کشور ما، امنیت را نادیده می‌گیرند. استقلال و آزادی‌ها را نادیده می‌گیرند. فقر و بیکاری را به گردن نظام جمهوری اسلامی می‌اندازند. مشکلی که به تحریم‌ها و هواداران تحریم مربوط است را به گردن شهدا و روحانیت و جمهوری اسلامی می‌اندازند. دوستان غرب در این 40 سال مانع ورود اسلام و مردم به اقتصاد ایران شده‌اند. کشاورزی و صنعت و بانکداری ما را غرب‌زده‌ها مدیریت کرده‌اند و مشکلات را با تبلیغات در فضای مجازی به جمهوری اسلامی نسبت داده‌اند. نمی‌گذارند ایمان و تقوا وارد اداره صنعت و کشاورزی ما بشود. خودروسازی ما آن‌وقت بیشتر از صنایع موشک‌سازی ما پیشرفت خواهند کرد. باید روی ارزش‌ها و فرهنگ خودمان پافشاری کنیم. باید برگردیم به ارزش‌های انقلاب و دلسوزان انقلاب باید مانند ید واحده عمل کنند. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به دنبال پست و مقام نیستیم. ما به دنبال ارزش‌ها هستیم. ما شهادت و جانبازی را بالاتر از پست و مقام‌های شما می‌دانیم. به دنبال اخلاق و برادری و تقوا هستیم. رمز موفقیت در تجارت و سیاست‌ها را بازگشت به ارزش‌های انقلاب می‌دانیم. به فضل خدا و زیر سایه رهبر فرزانه‌مان، در سال‌های آینده نمایش باشکوهی از پیشرفت را شاهد خواهیم بود.
در ابتدای این مراسم نماهنگی از عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر، حضور سرلشکر پاسدار محسن رضایی در میان رزمندگان و تلاش‌های واحد فرهنگی و تبلیغات در جبهه‌های دفاع مقدس به نمایش درآمد و سپس سردار ریحانی  فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، ضمن خوش‌آمد گویی به فرمانده سابق سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، حضور خانواده‌های معظم شهدا، آیت‌الله علما امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه و ماموستا محمدی امام‌جمعه اهل سنت کرمانشاه و سایر مسئولان استان را به این یادواره خوش‌آمد گفت.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهرام علیشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
1
سلام بزرگوار شبکه پیام آوران عاشورایی تبریز با یازده هزار عضو ازانتخابات قبل همچنان برقرار وآماده خدمت
موفق باشید