کد خبر: ۳۳۰۲|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
با حضور دکتر محسن رضایی، آیت‌الله لطفی و مهندس مروارید، قرارگاه ستاد جهاد توانمندسازی استان ایلام افتتاح شد.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، صبح جمعه 18 دی‌ماه 1395 با حضور دکتر محسن رضایی،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله لطفی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام و مهندس مروارید، استاندار ایلام ستاد جهاد توانمندسازی استان ایلام افتتاح شد.

در این جلسه که جمعی از مدیران استان ایلام، اعضای شورای تأمین استان حضور داشتند، مهندس رستمی، مدیرعامل قرارگاه توانمندسازی گزارشی از فعالیت‌های ستاد جهاد توانمندسازی مناطق محروم و مشارکت خیریه‌ها را به شرکت‌کنندگان ارائه کرد و حسن کافی، فرمانده قرارگاه توانمندسازی استان ایلام، گوشه‌ای از برنامه‌های این قرارگاه برای رفع محرومیت‌های مردم صبور ایلام بیان کرد.

دکتر رضایی، در ادامه با برشمردن ویژگی‌ها و برنامه‌های این ستاد برای رفع محرومیت‌های استان گفت: ان شا الله این ستاد با جلب کمک‌های خیریه‌ها، در موضوع توانمندسازی روستاییان و جوانان ایلامی فعال می‌شود.

آیت‌الله لطفی و مهندس مروارید، با استقبال از توجه و کمک‌های دکتر رضایی و اعضای ستاد جهاد توانمندسازی به استان ایلام، ابراز امیدواری کردند که مسئولان و مردم استان ایلام در خصوص توانمندسازی استان، مساعدت کنند.


افتتاح قرارگاه جهاد توانمندسازی استان ایلام

ارسال نظر