کد خبر: ۳۳۱۱|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، ضمن تسلیت‌ مجدد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ملت شریف ایران را به برگزاری باشکوه تشییع پیکر آن فقید سعید دعوت کرد .
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، متن پیام به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

اندوه ارتحال انقلابی پیشکسوت و مجاهد استوارگام، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار وفادار انقلاب، امام و رهبری، بر قلوب ملت ایران، غمی سنگین و طاقت فرساست .
امروز، رهبری معظم انقلاب در غم جانکاه از دست دادن رفیق دیرین خود به سوگ نشسته است.
زندگی سراسر مبارزه هاشمی در دوران خفقان رژیم ستم شاهی و در رکاب امام (ره)، با تحمل مخوف ترین زندان ها و شکنجه های ساواک و پس از پیروزی انقلاب و برپایی نظام جمهوری اسلامی، در پذیرش مسئولیت های سنگین و طاقت‌فرسا، چه در دوران امام (ره) و چه در عهد قیادت مقام معظم رهبری، تاریخچه ای مشعشع از این مبارز کهنسال، به یادگار گذاشته است .
هاشمی، مصداق واقعی سابقون انقلاب بود که در عرصه های گوناگون مسئولیت، از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.
به جرات میتوان گفت که هیچ حادثه‌ی مهمی در نهضت اسلامی و پس از آن در عهد جمهوری اسلامی نیست که هاشمی در آن نقشی موثر نداشته باشد و همین سوابق انقلابی و تاثیرگذاری ایشان در تقویت نظام اسلامی، سبب می‌شد که دوستی های دیرینه و همکاری های صمیمانه ما باوجود برخی اختلاف نظرها، با آن فقید سعید ادامه یابد . 
امروز هاشمی در میان ما نیست اما نام نیکوی او در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، ماندگار خواهد بود و بی تردید، ملت قدرشناس ایران، فردا با حضور با شکوه در مراسم تشییع این یار وفادار انقلاب، وحدت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
اینجانب مصیبت فقدان این مجاهد سترگ را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزه های علمیه و عموم ملت شریف ایران و بیت محترم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، علو درجات این مجاهد خستگی ناپذیر را طلب میکنم.


محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام
ارسال نظر