نظر سرلشکر محسن رضایی در مورد ژنرال های آمریکایی کابینه ترامپ؛
کد خبر: ۳۳۱۹|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
سرلشکر پاسدار محسن رضایی علی رغم اظهار نظرهای خشن و اغراق آمیر پومپئو و ماتیس در جلسه بررسی صلاحیتشان، رفتار آنان را نسبت به سیاسیون آمریکایی عاقلانه تر و مبتنی بر دیدی واقع بینانه ارزیابی کرد.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصاویر پومپئو و ماتیس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:



مایک پومپئو و جیمز ماتیس ژنرال‌های معروف آمریکا که به ترتیب قرار است ریاست سی آی ای (CIA) و وزارت دفاع آمریکا را به عهده بگيرند، دو تن از مهمترین و حساس ترین چهره‌های کابینه ‌ترامپ اند كه هرچند اظهارات آنها صورتی خشن و اغراق‌آميز نسبت به واقعيت‌هاي موجود دارد، اما به نظر مي‌رسد نسبت به بسیاری از سیاستمدارن آمریکایی از عقلانیت سیاسی بهتری برخوردارند و ضمن توجه به واقعیات، از توهم و رویاپردازی اجتناب خواهند کرد.
به عقیده من، دوره حساسی بین ما و این ژنرالها در راه است. ما از ورود ژنرال‌ها به کابینه اقای ترامپ نگران نیستیم. آنها از بسیاری از سیاسیون آمریکا عاقلترند. ما به خوبی سابقه و میزان فهم و دانش آنها را می‌دانیم و آنها هم از توانایی‌های ما كاملا آگاهند. بنابراين در روبه رو شدن و ارزیابی اقدامات آنها نباید شتاب كرد.

آنها به خوبی می‌فهمند که ایران شیر صبور و ببر مراقبی است که نباید به او نزدیک شوند.


ژنرالهای کابینه ترامپ از توهم و رویاپردازی اجتناب خواهند کرد
ارسال نظر