دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
کد خبر: ۳۳۶۳|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بازگشت به انقلاب یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است که باید به آن توجه ویژه شود.
به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور افزود: در سال هایی که از انقلاب اسلامی می گذرد این سوال برای همه وجود دارد که چرا مردم ایران با انقلاب خداحافظی نمی کنند و علیرغم این همه مشکلات اقتصادی و ... چرا دلبستگی خود را قطع نمی کنند.

وی اظهار داشت: ملت ایران عظمت و شکوه فراوانی در طول تاریخ داشت به طوری که زبان فارسی را از هند تا عراق صحبت می کردند و پول ایرانی در تمام کشور ها رواج داشت اما از 200 سال پیش تا کنون ایران مثل برف شروع به آب شدن کرد و از 100 سال پیش اتفاقاتی افتاد که ملت ایران بیدار شد و تا امروز نمی خواهد خودش را به خواب بزند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در 20 سال گذشته فضای سیاسی کشور به دست احزاب بوده است اما مردم متوجه شده اند که یکباردیگر باید به انقلاب برگردند. برداشت ما این است که یک بار دیگر باید به انقلاب برگردیم . در زمان بنی صدر این موضوع مطرح شد که دیگر نیازی به انقلاب نیست اما جنگ باعث شد به انقلاب برگردیم . امروز نیز مردم به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به اهداف واقعی انقلاب باید به انقلاب برگردیم.

رضایی ادامه داد: انقلاب اسلامی تا کنون یک سری سنگرها را فتح کرده است اما در برخی سنگرها نیز در مقابل انقلاب مقاومت شده است. اقتصاد، کشاورزی، فناوری و علم سنگرهایی است که توسط انقلاب فتح نشده است. حال مسئولیت نیروهای انقلاب این است که آنجایی را که انقلاب فتح کرده حفظ کرده و حرکت خود را برای فتح سنگرهای دیگر آغاز کند.

وی تصریح کرد: دفاع و امنیت ما در حال حاضر بسیار پیشرفته است اما متاسفانه دشمنان انقلاب اجازه نمی دهند اقتصاد ما نیز مانند این بخش ها پیشرفت کند و با تحریم ها جلوی آن را می گیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی دیگر از مسئولیت های ما جلوگیری از انحراف است. همچنین باید نسل جدید را برای به عهده گرفتن مسئولیت های انقلاب آماده کنیم.

رضایی اظهار داشت: ما باید یک بار دیگر جامعه ، صنعت و دانشگاه های کشور را انقلابی کنیم و باید یک جبهه مردمی و انقلابی شکل گیرد. انتخابات آینده باید نقطه آغاز بازگشت به اهداف انقلابی باشد.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو هم باید جبهه مردمی شکل گرفته، هم دولت انقلابی سرکار بیايد و هم یک فرد انقلابی در راس کار قرار گیرد تا بتوانیم به اهداف مد نظر برسیم.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدمهدی حاجتی قلعه کلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
به نام خدا
با سلام
اقای دکتر از شما عاجزانهخواهش می نمایم تا در انتخابات اتی شرکت نمایید زیرا این بار مردم ایران با قاطعیت به شما رای خواهند داد تا این همه مشکلاتی که دولت های گذشته به وجود اورده اند را حل نمایید اجرکم عندالله
دوست دار همیشگی جنابعالی
|
Saudi Arabia
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
باسلام
جناب دکتر بی صبرانه منتظر شما در انتخابات پیش رو هستیم.
من امید دارم که انشا... (بالاخره) کشور با ایده های اقتصادی تان کشوری پیشرو در اقتصاد (نیز) خواهد شد.
امیدوارم همچون رهبری، مردم نیز به دغدغه اصلی خود که اقتصاد است توجه کنند و به اقتصاددان با وفای میهن رای دهند.
به یاد آن روز که در کرج به همراه همسر و فرزندان کوچکم ،بصورت خودجوش برای شما تبلیغ میکردیم و اینبار که در آبادانیم و فرزندانم بزرگ شده اند، آماده جشن پیروزیمان در انتخابات پیش رو...
هوادار قدیمی شما در کرج و اینبار در آبادان.