سرلشکر پاسدار محسن رضایی در یادواره شهید محلاتی در شهرستان محلات:
کد خبر: ۳۳۶۶|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی، در یادواره شهید آیت الله فضل الله محلاتی و 330شهید شهرستان محلات گفت: ملت ما به انقلاب امیدوار است و از آن انتظار دارد. بنابراين دولت، مجلس ، قوه قضاییه و همه ارکان كشور باید انقلابی باشند.
كلكسيون ناكارآمدی، شايسته ملت ما نيست/ ايثار، اسم رمز عبور از مشكلات استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی،  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه شب اول    اسفندماه در مسجد قائم محلات گفت: شهید محلاتی  یکی از یاران مخلص انقلاب و عاشق حضرت امام(ره) بود که  براي خدمت شب و روز را نمی شناخت. امام ایشان را  به عنوان نماینده خود در سپاه  انتخاب کردند و در کنار هم ایام پر حادثه ای داشتيم و جالب آن كه شهادت ایشان نيز صحنه ای از پرکاری شهید محلاتی است. عملیات والفجر 8 و آزادسازی فاو را در 21 بهمن 64 شروع کردیم . شهيد محلاتي در رفت و آمد به تهران و جبهه بودند و  می خواستند پیام امام را به ما برسانند كه به شهادت رسیدند.فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: شهید محلاتی تن به ذلت نداد و در برابر تهدید هواپیمایش که از او می خواست بین فرود در بغداد یا اسقاط  هواپيما یکي را انتخاب کند، شهادت در آسمان را برگزيد.

دکتر محسن رضایی افزود: ما امروز از ایستگاه امنیت و دفاع و سیاست گذشته ایم و از سایر ایستگاه ها نیز با هدایت های رهبر انقلاب، سرافرازانه عبور  خواهيم كرد. ایران اکنون علاوه بر این كه می تواند از خود دفاع کند، به عراق و سوریه در حوزه دفاعي کمک مستشاری می دهد. در ابتدای جنگ تحمیلی ما موشکهايي با برد 50 کیلومتر هم نداشتیم،  اما در حال حاضر موشک های ما دقیق ترین اهداف را در برد 2000 کیلومتر مورد اصابت قرار می دهند. داعشی ها و تکفیری ها بارها خواستند به مرزهای ما نزدیک شوند،  اما با دیوار دفاعی و امنیتی ما مواجه شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرایط امروز کشور ایجاب می کند که به روحیه  خستگی ناپذیر شهید محلاتی برگردیم. دولت، مجلس، قوه قضاییه و همه ارکان ایران باید انقلابی باشند و برای فتح سنگرهای جدید باید ارزش های انقلاب را احیا و تقویت کنیم.

كلكسيون ناكارآمدی، شايسته ملت ما نيست/ ايثار، اسم رمز عبور از مشكلات استاستاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با ذکر خاطراتی از شهید آیت الله محلاتی گفت: زمانی که من تازه فرمانده سپاه شده بودم، هواپیمای ارتش که حامل شهید کلاهدوز و دیگر فرماندهان جنگ بود،  نرسیده به تهران، دچار نقص فنی شد و فرماندهان سپاه و ارتش به شهادت رسیدند. شهید محلاتی  همان روز خدمت امام رسیدند ، امام در آن ملاقات  از شهید محلاتی پرسیده بود آقا محسن هم در آن هواپیما بود؟ که شهید محلاتی گفته بودند، نه . بعد از آن شهید محلاتی به استحضار امام رسانده بود که عازم سفر حج است و از امام پاسخ شنيده بود که شما در مدینه به حضرت رسول عرض کنید فشار روی ما زیاد است و  ما کسی را در این دنیا نداریم. به ما عنایت بیشتری بفرمایید. خاطره دیگرم به عملیات بدر بازمي گردد. در اين عمليات مشکلاتی پیش امده بود که نیاز بود که جلو بروم ودرخط مقدم باشم .   شهید محلاتی باخبر شده بود . بعد از آن شهید محلاتی خدمت امام رسیده بود و امام از طریق مرحوم توسلی پیام داده بودند که به آقا محسن بگویید مراقبت کند.

دکتر رضایی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در روزهای اخیر گفت: بحران ريز گردها در اهواز، سیل در بوشهر،  ناهماهنگی در پرواز هواپیماهای مشهد، حادثه تلخ پلاسکو و مساله بیکاری، كلكسيوني از ناكارآمدي است كه نشان می دهد با افکار جناحی نمی توانیم کارها را به پیش ببریم، بلكه  باید امثال شهید محلاتی به میدان بیایند و  جوانان مؤمن و انقلابي  کار را به دست بگيرند.  باید  به روحيه انقلابي گري و برادری برگرديم و با اسم رمز ايثار از مشكلات  و مسائل بزرگ عبور كنيم .

دبیر مجمع تتشخیص مصلحت نظام   با اشاره به تلاش نتانیاهو و دوستانش براي تحريك   ترامپ و تهديدات دولت جديد امريكا افزود :  اخیرا آقای ترامپ گفته است كه  می خواهد قوانین و تحریم های جدیدی ضد ایرانیان و مسلمانان تصویب  کند، حال آن كه بزرگتر از آقای ترامپ مثل آقای  ریگان هم نتوانسته اند ملت ایران را از مسیر خود برگردانند

در ابتدای این مراسم، زمانی قمی، استاندار استان مرکزی و حجت الاسلام  سلیمی، نماینده محلات و دلیجان در مجلس، یاد و خاطر شهید محلاتی را گرامی داشتند و از جانب دولت و مدیران استان مرکزی، به دکتر محسن رضایی  خیر مقدم گفتند. خاطر نشان می شود در این مراسم علاوه بر جمع کثیری از خانواده هاي محترم شهدای شهرستان محلات، امام جمعه  محلات، مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل صداوسیما و مسؤولان  نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی زمانزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
0
سلام
وقتی معنی انقلاب وانقلابی به یغما میرود. دکتر ها هم نمیدانند.
در تمام دنیا انقلابی به جریانی اطلاق میشود که علیه ساختار استثماری وظلم شورش کرده وایده ایجاد ساختاری جدید وسالم را آرمانسازی ملی تبین کرده وبه به قضاوت وخواست کلی جامعه ارائه مینماید. 38 سال از تغیر ساختار گذشته است یا ساختار تغیر نکرده وانقلاب یک دروغ تاریخی بود ویا اینکه ساختار بعد از انقلاب ساختار ظالمانه و...بود ومیوه ساختار هم ناکار آمدی رانتی نفتی و...است.
استفاده از مفاهیمی مانند:مدیریت جهادی و... همه نشان از نشناختن عملکردی ساختار موجود در حوزه شناخت از نوع ساختار شناسی است
اینکه چگونه از تمام صاحبان نظران دیروز وپیرمسئولان امروز
مشکلات ساختاری را نمیتوانند رویت نمایند نشان ازچیست؟
وقتی آقای محسن وجود فقرا ذر کشوری که نفتش فقر را در جمعیت یک ملیاردی چین ریشه کرده برسمیت میشناسد به معنی این است که در نظام اقتصادی ایشان عدالت به صدقه تغیر معنی پیدا کرده است.(ما ز یاران چشم یاری داشتیم....