پاسخ محسن رضایی به سوال انتخاباتی خبرنگاران؛
کد خبر: ۳۳۹۸|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی با اشاره به سوالات جلسه خبری دیروز خود در صفحه اینستاگرامش، انتخابات در سال 96 را جدی و با شکوه پیشبینی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:


ديروز در نشست خبری، خبرنگاری درباره كانديداتوري و پیش‌بینی‌ام از رقابت‌های انتخاباتي دو ماه آينده پرسيد.
گفتم در انتخابات سال 96 رقابتي جدی به وجود می‌آید و نیروهای انقلاب با یک برنامه خوب به طور جمعی و تیمی براي حل مشكلات كشور به صحنه می‌آیند. طبق اطلاعات رسيده، اختلافات کنار خواهد رفت و نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با راهبرد "فرد در جمع" در صحنه انتخابات حاضر خواهند بود.
در اتتخابات 96 یک رقابت جدی به وجود خواهد آمد
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن جمشیدی راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
سلام.
مردم باید از نمایندگان و مسئولان بخواهند وقتی قرار است فقط عده ای تحت عنوان" رجل سیاسی" بتوانند رییس جمهور یا وزیر و وکیل و نماینده و استاندار و فرماندار و روسای بانکها و شرکتهای بزرگ در انتخابات ثبت نام کنند و بر کرسی های صدارت تکیه زنند ؛ پس لازم است تا نمایندگان دلسوز و وطن پرست قانونی را تصویب کنند که به موجب آن هرکدام از این حضرات صاحب منصب (خود و اعضای خانواده شان ) تا ده 10 سال ممنوع الخروج از کشور شده و تابعیت دوگانه ی آنها لغو شود و هم با اعلان به بانک جهانی، کلیه ی حسابهای آنها در خارج از کشور مسدود شده و یااموالشان به ایران بازگشته و یا در صورت عدم بازگشت اموال توسط خود بانک حهانی مصادره ! شود. تا فردی از صاحب منصبان فکر خیانت و فرار از مملکت در مخیله اش نگنجد.البته اگر مجلس حرفی برای گفتن دارد و اگر می خواهد به سرنوشت حقوق های نجومی دچار و مبتلا نشوند............