با كاروان راهيان نور/ دكتر محسن رضايي در يادمان شهداي شلمچه :
کد خبر: ۳۴۰۹|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز شنبه پنجم فررودین 96 با حضور در یادمان شهدای شلمچه، در جمع نمازگزاران و کاروان های راهیان نور سخنرانی کرد.
شلمچه نشان داد مستحكم ترين سد دشمن قابل شكستن استفرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: شلمچه  از پر حادثه ترین و مهمترین نقاط  دفاع مقدس است. عملیات های بسیاری در شملچه صورت گرفت ، از جمله عملیات بیت المقدس، رمضان، والفجر8 و کربلای پنج در شلمچه انجام شد و پس از فتح شلمچه بود که دنیا برای اولین بار مرزهای بین المللی ایران را به رسمیت شناخت.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) خطاب به شرکت کنندگان  طرح راهیان نور گفت: عشقی ناشناخته و نوري  خاص شما را به شملچه می کشاند. شلمچه یکی از مصادیق آیات نورانی قرآن است  و خداوند گشایش در عملیات کربلای پنج را در اینجا قرار داد. حضور در این منطقه در دنیا و آخرت زائرانش تاثیر دارد؛ چرا كه شلمچه از مقدس ترین نقاط جهان است. دهها فرزند این مرز و بوم  در اين نقطه با دعا و توسل و نماز شب با خدا راز و نیاز کردند و دست به قهرمانی زدند.  رزمندگان اسلام بارها و بارها، نام حضرت زهرا را در این مکان به زبان آوردند و خون پاکشان در این قطعه از بهشت ریخته شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کار برای خدا و تلاش و خستگی ناپذیری را رمز پیروزی شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس خواند و گفت: اگر کاری که می کنیم برای خدا باشد و ممارست کنیم، خدا ما را یاری می کند. شلمچه نشان داد که مستحکم ترین سد دفاعی دشمن قابل شکسته شدن است و ما توانستیم بعد از پنج حمله ناموفق، در ششمین تلاش به پیروزی برسیم.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانشیر
|
Germany
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
آدم با خواندن داستان فتح شلمچه به وجد می آید. به عنوان یک ایرانی به ایثار و توانمندی های جوانان و فرماندهان وقت خصوصاً سردار با زکاوت ما افتخار می کنم. کسی که مرد روزهای سخت جنگ بود قطعاً در عرصه اقتصاد و در کرسی ریاست جمهوری نیز کاری می کند کارستان. سردار بیا. تا حداقل به تکلیفت عمل کرده باشی.