کد خبر: ۳۴۱۳|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی در شهرستان مسجدسلیمان بازدید و ضمن نشست نوروزی صمیمانه با خانواده بزرگ این خیریه از خیرین و حامیان این نهاد شرکت نمود.
دیدار دکتر محسن رضایی از خیریه زنده یاد احمد رضایی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، در این مراسم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر فعالیت فرهنگی و مذهبی این موسسه که پوشش حمایتی از صدها خانواده را به عهده دارد، با بیان ضرورت کارکرد تربیتی و معنوی گفت: خدمات متعدد این موسسه با نیت قرب الی الله انجام می شود تا آینده بهتری برای فرزندان تحت پوشش این موسسه ترسیم گردد.

در ادامه این دیدار از خیرین و حامیان این موسسه در خوزه های مختلف با اهدای لوح تقدیر توسط دکتر رضایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است حامی یابی برای ایتام، توزیع نُه مرحله سبد مواد غذایی در بین صدها خانواده تحت پوشش، توزیع اقلام تحصیلی، کیف و نوشت افزار بیش از دو هزار کودک نیازمند، تامین آرد مصرفی خانوارهای محروم تحت پوشش و بیش از پانزده هزار پرس غذای گرم، برگزاری نمایشگاه کتابهای کمک درسی، محافل انس با قرآن، مراسمات عزاداری دهه اول محرم و اربعین، برگزاری اعیاد نیمه شعبان و میلاد مسعود پیامبر و جشن مبعث و... با حضور علمای برجسته استان، پیگیری درمان و آزمایشات پزشکی صدها نفر، اردوهای مهارتی و تفریحی و.... بخشی از فعالیتهای متنوع و گسترده این خیریه مردم نهاد در سال ۹۵ بوده است.
ارسال نظر