دکتر محسن رضایی در یادواره 300شهید محله وصفنارد :
کد خبر: ۳۴۷۰|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه شب در شانزدهمین یادواره سرداران و 300شهید محله وصفنارد تهران گفت: گروه هایی که در مقابل ملت ایستاده اند و اجازه نمی دهند انقلاب وارد اقتصاد شود، امروز مردم را می ترسانند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه پنجشنبه 21 اردیبهشت،  مصادف با شب میلاد امام عصر(عج) در شانزدهمین یادواره سرداران و 300شهید محله وصفنارد در جمع خانواده های محترم شهدا و جانبازان  در بوستان شهدای گمنام زمزم با تبریک ولادت منجي بشريت و اعیاد شعبانیه گفت: اين که یادواره شهدا را در جشن فرمانده شان برگزار کرده ايد، ابتكاري ارزنده و به يادماندني است ؛ زيرا جان را در راه امام زمان(عج)  فدا کردن، بزرگترین افتخار است. عده اي كه از حل مشكل اقتصاد ناتوانند، مردم را مي ترسانند/ آنها  از حل مشكل معيشت عاجز و به دنبال خدشه بر امنيت كشورند/  در مقابل ملت ايستاده اند و نمي گذارند اقتصاد وارد انقلاب شود
دکتر  محسن رضایی افزود: قرآن كريم گواهي مي دهد کسانی که روی زمین در فقر و فشار قرار می گیرند، روزی قدرت را در دست می گیرند و خدا آنها را به حکمرانی می رساند. در آیات قرآن كريم  آمده است که خدا  مستضعفان را بر ظالمان غلبه مي دهد  و آنچه  اهل ظلم و فرعونیان از آن می ترسند، اتفاق خواهد افتاد ؛به طوري كه قدرت و ثروت ظالمان از دستشان خواهد رفت و به دست محرومان خواهد افتاد. در ایران اسلامی مدت هاست مستضعفان قیام و استبداد را سرنگون کرده اند. مستکبران تلاش کردند که شاه سقوط نکند، اما نتوانستند.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت:  از آغاز نهضت اسلامي مستکبران در تلاش بودند  با الفاظ و عباراتي مثل استعمار سرخ و سياه، مردم را از انقلاب اسلامی، بیمناک کنند، چرا که  خود از قدرت گرفتن اسلام و مردم می ترسیدند. آنها در واقع ترس خودشان را به شکل وارانه به مردم منتقل کردند؛ اما مردم جبهه امید را در مقابل جبهه ترس شکل دادند.
استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با ارائه تحلیلی از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه به صحنه آمدند،  بر ترس القا شده از ناحيه استكبار  غلبه کردند، استبداد را از میان بردند و دستاوردهای بسياري  از جمله استقلال و هویت در ایران شکل گرفت. با اين همه  آن رویارویی،  امید ها و ترس ها تا کنون ادامه پیدا کرده است. در زمان آقای بنی صدر، مردم را از چماق به دستان می ترساندند. حال آن كه اين،  ترس خودشان نسبت به  از دست دادن قدرت بود. در این سالها ملت بزرگوار ما ديدند  که در سطح منطقه،  ایران هراسی و در جهان ، اسلام هراسی را ترویج کردند تا  ملت ها  از ایران و اسلام بترسند. طایفه گری و ایران هراسی را در منطقه گسترش دادند و چون از ايران مستقل و قدرتمند احساس خطر کرده بودند، گفتند ایران به دنبال صفویه ای دیگر است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مستکبرین همواره به دنبال القاي  ترس خود به مردم بوده اند. آنها از اسلام، مردم سالاری دینی و عدالت می ترسند. از ارزش های انقلاب اسلامی که ارزش هایی بشري است، می ترسند.    استاد دانشگاه جامع امام حسين(ع)  با اشاره به بمباران يمن توسط هواپيماهاي عربستان سعودي  و حضور مستشاران نظامي ايران در عراق و سوریه افزود :   ما به جايي لشكر نفرستاده ايم . ملت ایران از تجاوز به کشورها متنفر است و از ملت های مظلوم حمایت می کند. مردم مظلوم منطقه ما را دوست دارند و دشمنان نمی توانند اعتقادات و محبت مردم منطقه  را با بمب از بین ببرند؛ زيرا  این جبهه مهدوی سالهاست که قدرت يافته  است. 
دكتر محسن رضايي ادامه داد : چند  سال پیش جنبش 99 درصد در آمریکا و سایر نقاط جهان به  راه افتاد. در جبهه مهدوی، مستضعفین امیدوارانه  در برابر مستکبران ایستاده اند. در ایران،  ملت ما با دست خالی و مشت های گره کرده در برابر شاه و رژیم بعثي ایستادند و موفق شدند. مردم را نترسانند. جهان را از اسلام نترسانند؛  درداخل مردم را ازنيروهاي  انقلاب نترسانند.  اين جبهه،  حفظ مي شود زيرا فراسوي این امید، قائم آل محمد(ص)  قرار دارد که  این صحنه عظیم را مدیریت می کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تكاپوي  دشمنان براي ممانعت  از پيشرفت جبهه مهدوي گفت : دشمنان به طور همزمان  به دنبال تحریم و فتنه اند تا بر امنیت و مردم سالاری  ما  خدشه وارد كنند.
دكتر محسن رضايي، ایثار، وحدت و فداکاری را موجب خنثي سازي توطئه های دشمن  خواند و گفت : بايد  مقاومت  دشمن  را در مقابل پیشرفت اقتصاد ايران اسلامي بشکنیم و این جهاد الهي را با قدرت ادامه دهیم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام،  یاد و خاطره شهدایی را  که جان هاي پاكشان  را در جبهه مهدويت و مقاومت اسلامي فدا کردند  و  پیشرفت كشور را مدیون خون آنها هستیم، گرامي داشت و افزود:  فداکاری این شهدا بود که امنیت و مردم سالاری را براي  ایران به رهاورد آورد. منطقه 17 با 4000 شهید،  سربلند  و مفتخر است که در اين جبهه پیشگام بوده است.       
دكتر محسن رضايي با ابراز اميدواري نسبت به فتح سنگر اقتصاد و اشتغال  گفت :  عده اي که از حل  مشکل اقتصاد ناتوانند، مي خواهند امنیت ما را مخدوش كنند.اين عده .در مقابل ملت ایستاده اند، مردم را مي ترسانتد  و نمي گذارند انقلاب وارد اقتصاد شود . 
در ابتدای این  مراسم ،  سردار خسروی ، فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر، ضمن تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضور دکتر محسن رضایی را در جمع اهالی منطقه 17  تهران خیر مقدم گفت.


ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
آقا محسن حیف جات تومناظره ها خالی بود مرد قانون واخلاق دوست داریم عاشقتیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
سلام
جناب رضایی
هر کس که سیاستمداره باید واقعا خط مشی فکری مستقل داشته باشد و دنیا هم محل دادو ستده چرا بغضیا فکر میکنند خوشون صاحب ایرانند خب بزارن اگر ایران آباد نشد هر چی خواستن بگن بگن .
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
سلام
جناب رضایی وقتی سرنوشت جوان رشید محسن روح الامینی را میخوانم دق میکنم چرا این چیزا را بیان نمیکنید به جای حمایت از ریسی
جناب رضایی خون جوانان وطن اهمیت دارد