در سفر دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به خراسان شمالي صورت گرفت
کد خبر: ۳۴۷۶|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
فاز اول احداث شهرک دالنجان کردیه ازتوابع شهرستان فاروج استان خراسان شمالی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح شد.
افتتاح فاز اول شهرك دالنجان كرديه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی،  پیش از ظهر  چهارشنبه،  سوم خرداد و  همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، 40 واحد خانه روستایی و همچنين  مسجد شهرک دالنجان کردیه ازتوابع شهرستان فاروج استان خراسان شمالی  توسط دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افتتاح شد.

در این مراسم، دکتر محسن رضایی  با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر ثبیت استقلال و توانایی جمهوری اسلامی بود و این پيروزي بزرگ نشان داد که جمهوری اسلامی پایدار است. ملت ما در 22 بهمن استقلال و آزادی را به دست آورد و در حماسه آزادسازی خرمشهر این دستاوردها را تثبیت كرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذكر اين مطلب كه آزادسازی خرمشهر،  نه فقط آزادسازی یک شهر بلكه به منزله تثبیت انقلاب اسلامي و استقلال كشور بود، افزود: خوشحالم که امروز ، شاهد آزادسازی خرمشهری دیگر هستیم و می خواهیم  غبار فقر را از سيماي روستاهای محروم فاروج بزداييم؛ چرا كه  پيش از اين،  فقر و بيكاري به این روستاها هجوم آورده و  خانه های مردم را ویران کرده است و امروز برای مبارزه با فقر، باید با بیکاری جنگید و با تولید و درآمدزایی ، مشکلات را از سر راه برداشت.

وی با تأكيد بر اين كه  خانه روستایی باید برای کار و تولید روستاییان احداث شود، ضمن تشكر از بانيان اين اقدام ارزشمند ابراز اميدواري كرد كه ساخت خانه هاي روستایی ، با احداث خانه بهداشت و مدرسه تداوم پیدا کند و فرهنگ کار و تولید  با مهارت افزایی روستاییان گسترش يابد.

دكتر محسن رضايي همچنين به ضرورت  اشتغال زایی درخراسان شمالي از طريق استقرار تیم تحقیقاتی و مطالعه سابقه اشتغال  روستاها اشاره و اضافه كرد: با توانمندشدن مردم، جوانان روستا، دیگر به شهر مهاجرت نخواهند کرد. جوانان روستایی، گنج های کشور هستند و می توانند دولت را یاری کنند؛ چنان كه جبهه های ما هم محیطی برای توانمندسازی جوانان بوده است.
 در پایان این مراسم از برخی خیرین و نیکوکارانی که در احداث شهرک دالنجان فعالیت داشتند، تقدیر به عمل آمد.

 احداث فاز اول شهرک دالنجان کردیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی ، خیریه نایبه الزهرا(س)، خیریه ثامن الحجج و ستاد جهاد توانمندسازی محرومان استان خراسان شمالی صورت گرفته است.
ارسال نظر