سرلشکر محسن رضایی در صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان فریمان:
کد خبر: ۳۴۷۸|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان فريمان گفت: امروز پیش بینی دیگری از امام خمینی محقق شده و مردم "اسلام آمریکایی" را به وضوح می بینند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع یگان های سپاه، بسیج ، نیروی انتظامی، خانواده های شهدا، روحانیون و مسؤولان شهرستان فريمان  با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر نه فقط  آزادی یک شهر ، بلكه به منزله اعلام حاکمیت استقرار يافته  جمهوری اسلامي و جرقه ای از نور الهی بود که اعتماد به نفس را به مستضعفان  عالم برگرداند و چراغ امید را در دل مسلمین روشن کرد. شهرستان فریمان در عملیات بیت المقدس زرمندگان بسیاری داشت و شهدایی را در این علمیات تقدیم اسلام و انقلاب  کرد.

ائتلاف منطقه ای اخیر، نماد اسلام آمریكایی استدکتر محسن رضایی افزود: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید،  در شبکه استعمار و استبداد منطقه  انفجاري پديد آمد و  مردم ایران توانستند شاه را كه  یکی از حلقه های این زنجیره  بود، از  آن جدا کنند. مردم ايران پس از عبور از توطئه هاي اين شبكه با روی کار آمدن مدیریت انقلابی در نیروهای مسلح ، در سال دوم جنگ موفق شدند خرمشهر را آزاد کنند. با آزادی خرمشهر، برج بلندی با پرچم انقلاب اسلامی در منطقه ظهور پیدا کرد و  دشمنان انقلاب، حيرت زده شدند که با انقلاب اسلامی ايران  چه کنند. آقای بوش  پس از اشغال افغانستان و عراق می خواست به ایران حمله کند، اما با نظر ژنرال های پنتاگون عقب نشست،  به پرونده هسته ای ایران پرداخت و تحریم های گسترده اقتصادی را  در دستور کار خود قرار داد. دوستانی که فکر می کنند با مذاکرات جلوی جنگ را گرفته اند، اشتباه می کنند، زيرا اگر  دشمن  با جنگ به اهداف خود می رسید، هرگز  پای میز مذاکرات نمی آمد.

دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به توطئه هاي جديد آمريكا با محوریت ملک سلمان علیه ملت ایران گفت : وقتي  جلسه ائتلاف آمریکایی – اسلامی برگزار مي شود، گویی پیش بینی دیگری از امام خمینی (ره) محقق شده تا مردم "اسلام آمریکایی" را به وضوح  در اين صحنه ببینند. این توطئه جدید به دنبال خارج کردن ایران از سوریه و تشکیل دیوار نظامی در مرزهای سوریه است؛ چرا كه آنها می خواهند در مرحله بعد به سراغ لبنان بروند و حزب الله را تضعیف کنند. دشمنان اسلام  از وحدت، حضور و اقتدار مردم ایران می ترسند و به همين دليل مي خواهند به اسرائيل و آل سعود كمك كنند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در انتخابات اخیر، حضور ملت ایران در صحنه،  به نظام ما  قدرت و اعتباري مضاعف داد؛ به طوري که بسیاری از ملت های منطقه آرزو دارند مانند ملت بزرگ ایران، در مدیریت کشورشان نقش آفرین باشند. آمريكا همان مسیري  را که زمانی با شاه و صدام طی مي کرد، با پیرمرد سعودی پی گرفته است، اما  ان شا الله این سلاح ها که به آل سعود می دهند، روزی به دست مردم مسلمان می افتد و آمریکایی ها به اشتباه بزرگ خود پي مي برند.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس ، مدافعان حرم را بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام  خواند وافزود:دولتمردان ما می توانند از این ظرفيت، برای تقویت اقتصاد، برادری و ارزش های انقلاب اسلامي استفاده کنند؛ زيرا هر قدر از ارزش ها فاصله بگیریم، در اقتدار خود، دچار تنزل می شویم.
دكتر محسن رضايي،  اقتدار ايران را  اقتداري معنوی، اعتقادی و در وهله آخر حکومتی توصيف كرد و گفت : با وجود اين ، وضعیت اقتصادی امروز ایران، در شأن انقلاب اسلامي نیست و باید با تمسک به  ارزش هاي انقلاب،  در زندگی مردم، بهبود و پیشرفت حاصل شود.

در ابتدای این صبحگاه، پس از سان دیدن سرلشکر پاسدار محسن رضایی از نیروهای مسلح ،  سيداحسان قاضی زاده ، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامي، حضور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام را در این شهرستان، خوش آمد گفت.
ارسال نظر