با حضور در منزل یکی از شهدای حادثه تروریستی تهران صورت گرفت
کد خبر: ۳۴۹۲|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی، عصر روز پنجشنبه با حضور در منزل شهید جواد تیموری، با خانواده این شهید پاسدار که در عملیات تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز پنجشنبه با حضور در منزل شهید جواد تیموری، با خانواده این شهید پاسدار که در عملیات تروریستی روز گذشته در  مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، دیدار کرد. 
در این دیدار دکتر محسن رضایی با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار جوان اسلام به خانواده شهیدان تیموری، نابودی تروریست های داعش و آمران کشتار مردان و زنان روزه دار را از خداوند مسالت و بر ضرورت خونخواهي و گرفتن انتقام خون آن شهيد پاسدار تأكيد  کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دو جوان شهید از این خانواده تقدیم اسلام و انقلاب شده است و از خدا می خواهم  شهید جواد تیموری و برادرش در بهشت، مهمان حضرت اباعبدالله (ع) باشند.
شهید پاسدار جواد تیموری که برادر بزرگوارش نيز  در عملیات مرصاد به شهادت رسیده بود، دیروز در سن ۲۴سالگی و در ​ اولین سالگرد ازدواجش پس از مقاومت  در برابر تروريست ، با دهها گلوله به فیض شهادت نایل آمد.
دیدار دکتر محسن رضایی با خانواده پاسدار شهید تیموری


دیدار دکتر محسن رضایی با خانواده پاسدار شهید تیموری
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بختیاری
|
Germany
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
شهیدان زنده اند الله اکبر
سردار رضایی
خواهشا این پیام به جناب رضایی برسانید
بعنوان یه بختیاری که در کل تاریخ قوم بختیاری و قوم لر هیچ خیانتی به این کشور نکرده حتی زمانی که سرداران بزرگ ایل بختیاری توسط شاهان شهید شدند .
ازسردار رضایی ملتمسانه تقاضا دارم در جهت رفع این کلمه کرد و تغییر نام "شهرکرد" مرکزاستان دلاورخیزچهارمحال و بختیاری تلاش نمایند و این زیبنده دیار بختیاری ها نیست که مرکزشان بنام قومی باشد که هیچ ازشون در این سرزمین نیست و هیچ هم سنخیتی با هم نداریم اونا همش خیانت و هم وطن کشی ما. بختیاری ها همش فدایی وطن .و اینم از یادگاران رضاخان است که چشم دیدن بختیاری را نداشت و این اسم را گزاشت بر این شهر ,جناب رضایی منتظر اقدام شما هستیم .
با تشکر
از طرف یک بختیاری