کد خبر: ۳۴۹۳|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی؛ دبیر تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز ، ١٨ خرداد پس از حضور در منزل شهيد جواد تيموري ، از شهداي حادثه تروريستي ديروز مجلس و ديدار با خانواده اين شهيد، يادداشتي را درباره شهيد  پاسدار جواد تيموري  در صفحه اينستاگرام خود  منتشر كرد. در اين يادداشت آمده است:
شهید جواد تیموری
وارد خانه شهید شدم. شهید جواد تیموری ازورود تروریست ها به صحن مجلس جلوگیری  وجان خودرا دراین راه تقدیم کرد. جمعی از مردم محل دور پدر جواد را گرفته بودند وبا او همدردی می كردند. پدر جواد، پسر بزرگش را در روزهای پایانی جنگ دردفاع از خرمشهر درراه خدا تقديم كرده بود. روحیه خوبی داشت . محل سكونت  هفتاد متری شان را دیوار کشیده بود، نصف کرده بود و یک قسمتش را به جواد و همسرش داده بود که در آن  زندگی می کردند. شهادت جواد در ٢٤ سالگي و در سالگرد ازدواجش رخ داد. او در بهشت، مهمان ابا عبدالله(ع) است،. انتقام خون  پاك او وسایر شهدا ی حمله تروریستی را  خواهیم گرفت .
يادداشت اينستاگرامي دكتر محسن رضايي درباره شهيد جواد تيموري

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن جمشیدی راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
سلام .
برادر رضایی ؛
احتراما به نظر می رسد که :
1) در موارد تروریستی لازم است که از پهبادهای کوچک و سریع فیلمبردار - تک تیرانداز استفاده کرد تا تلفات کمتر و سرعت و دقت بیشتر شود.
2) در محل های ورود به حاشیه رودخانه و خلیج ( آبی - خاکی) که احتمال موانع مین گذاری شده زیاد است از سوسمار و تمساح های آموزش دیده ! استفاده کرد و آنها را با تولید امواج صوتی مخصوص به کناره رود گسیل داشت تا تلفات انسانی کاهش یابد.
و من الله التوفیق