دکتر رضایی در بابل:
کد خبر: ۳۵۰|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره یک‌هزار و 700 شهید شهرستان بابل در امامزاده قاسم (ع) این شهرستان گفت: مسایل حاشیه‌ای کشور از قبل برنامه‌ریزی شده تا ذهنیت مردم را نسبت به نظام و انقلاب تضعیف کنند.
مسایل حاشیه‌ای ، برنامه‌ریزی شده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره یک‌هزار و 700 شهید شهرستان بابل در امامزاده قاسم (ع) این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بابل از پرافتخارترین شهرهای ایران است که تعداد شهدای این شهرستان با بسیاری از استان‌های کشور برابری می‌کند.

وی افزود: شهدا با حضور در جبهه و جنگ به دنبال یک مقصد عالی بودند تا در سایه نظام اسلامی جامعه آرمانی را در ایران شکل دهند تا جامعه آرمانی تبلیغی برای ظهور منجی بشریت باشد.

رضایی بیان داشت: شهدا اثبات کردند در جامعه آرمانی ایران، اخلاق، اقتصاد، معیشت و برادری موج می‌زند و جامعه توحیدی و مدنیت ما بر پایه عدالت، اخلاق، اعتقاد و خداپرستی است.

وی به تفاوت جامعه مدنی و توحیدی اشاره و تصریح کرد: در جامعه مدنی کشورهای غربی تنها در زمینه نظم و انضباط، قوانین و مقررات و حقوق شهروندی پیشرفت کرده اما در جامعه توحیدی در کنار عدالت و حقوق شهروندی به اخلاق، صداقت، رعایت حقوق دیگران از بعد اخلاقی، احترام به دیگران و مهم‌تر به خداترسی و اعتقاد به خدا در کنار اخلاق و مدنیت توجه شده است.

رضایی بیان داشت: شهدا برای این نرفتند تا من و امثال من روی صندلی بنشینیم و به قیمت خون هزاران شهید این کشور را به این شکل اداره کنیم، امروز دشمن درصدد است ارزش پولی ایران را ساقط کند تا مردم به خیابان‌ها بریزند و مقابل نظام قرار گیرند، با این وجود چرا هر روز حاشیه‌ای جدید در کشور ایجاد می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: مسایل حاشیه‌ای کشور از قبل برنامه‌ریزی شده تا ذهنیت مردم را نسبت به نظام و انقلاب تضعیف کنند اما دشمنان بدانند این حاشیه‌ها در مردم تاثیر ندارد.

رضایی افزود: گوشه به گوشه این سرزمین خون‌های زیادی ریخته شده است، مقام معظم رهبری بارها نسبت به رفتار و گفتار مسئولان هشدار داده و تاکید کرده است گفتار و رفتار خود را کنترل کنید، شهدا برای جامعه توحیدی و آرمانی رفتند اما امروز ما برای رسیدن به جامعه آرمانی فاصله داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برای رسیدن به جامعه آرمانی باید فاصله‌ها را کم کنیم و در سال‌های آینده باید مصمم باشیم از این بحران عبور کنیم.

رضایی افزود: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اثبات کردند پای نظام و انقلاب ایستادگی می‌کنند اما همه این راهپیمایان به مسئولان تذکر می‌دهند وظیفه خودتان را به نحو احسن انجام دهید، بیکاری و گرانی چیزی نیست که در کشور برطرف نشود.

 وی بیان داشت: چین با یک میلیارد و 360 میلیون نفر جمعیت، اقتصاد دوم جهان را دارا است و درصدد است تا چهار سال آینده از آمریکا پیشی بگیرد اما ما با 70 میلیون نفر جمعیت هنوز نتوانستیم بیکاری و گرانی را در کشور رفع کنیم.

 رضایی تصریح کرد: آمریکا خوشحال بود از اینکه گرانی مردم ایران را از پای درآورده و مردم تسلیم آمریکا می‌شوند اما من با مطالعه می‌گویم، سال‌های آینده ملت ایران تحریم‌ها، بیکاری و گرانی را پشت سر گذاشته و اقتصاد ایران را به شکوفاترین اقتصاد دنیا تبدیل می‌کند.

ارسال نظر