دکتر محسن رضایی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران:
کد خبر: ۳۵۰۲|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
دكتر محسن رضايي با تأكيد بر اين كه عملیات موشکی، پاسخی قاطع به تروریست ها بود، افزود: انگشت ما در مقابل تروریست ها همیشه بر روی ماشه است.
انگشت ما در مقابل تروريست ها روی ماشه است/كميته نظارت بر برجام فعالتر شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دكتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در  راهپیمایی روز قدس در تهران  و در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت  اين روز جهاني  گفت: این روز و این راهپیمایی مبارزه‌ای بزرگ علیه ظلم، تجاوز و استکبار است و مسلمانان جهان با این راهپیمایی نشان می‌دهند که استكبار قادر نیست اراده این امت را تضعيف كتد؛ به طوري كه  سرانجام،  اراده ملت هاي  فلسطین، یمن و سوریه بر استکبار غلبه کرده و متجاوزان را شکست خواهد داد.   

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بيان اين كه روز قدس، عامل وحدت ، بیداری و حمایت مسلمانان از مردم بی دفاع فلسطین است، افزود: قدس، از جغرافیای جهان اسلام جدايي ناپذير است و هیچ كس نمی تواند ذره ای  از آن چشم پوشی کند.

وی درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع گروهك تروریستی داعش و اهمیت این اقدام تصریح کرد:آنچه  هدف اصلی این عملیات بود پاسخ محکم و دندان‌شکن در قبال تجاوز تروریست‌ها به امنیت ملی ما بود؛ در عين حال كه  اقتدار دفاعي ما را هم آشكار  كرد و نشان داد كه  جمهوری اسلامی در دفاع از خود به هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد.

دكتر محسن رضايي با تأكيد بر اين كه عملیات موشکی، پاسخی قاطع به تروریست ها بود تا  با جمهوری اسلامی ایران وارد چالش  نشوند، تصريح كرد: انگشت ما در مقابل تروریست ها همیشه بر روی ماشه است و کوچکترین اقدام آن ها با شدیدترین پاسخ از سوی ما مواجه خواهد شد.

دبير مجمع نشخيص مصلحت نظام در خصوص بدعهدی‌ هاي دولت امریکا خاطرنشان کرد:  امروز حضور مردم بیانگر این است که کمیته نظارت بر برجام باید جدی‌تر و فعال‌تر عمل کند؛ چرا كه ما به تعهدات دوطرفه معتقدیم ولی اگر طرف ديگر بخواهد این تعهد را بشکند، از نظر مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

گفتني است جمعيت راهپيماياني كه در مسير حركت محسن رضايي حضور داشتند، شعارهايي خطاب به وي سردادند. « سردار با بصيرت، تشكر، تشكر» ،«درود بر سپاهیان اسلام» و «جواب آل سعود را بدهید» شعار هاي راهپيمايان خطاب به محسن رضايي بود.
ارسال نظر