کد خبر: ۳۵۰۶|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
سیزده آبان نود و پنج دکتر محسن رضایی، پیش بینی را که ماه ها قبل از آن هم مطرح کرده بود با تأکید بیشتری که در رسانه‌های مختلف تیتر غالب بود تکرار کرد که :"داعش تمام شده است " و حالا این پیش بینی که روزی برای مردم دنیا سهل الوقوع نبود تبدیل به یک واقعیت و یک خبر شده است.

پختگی و درستی پیش بینی در محسن رضایی
 
مبنای این پیش بینی درست از سوی پر افتخار ترین فرمانده نظامی سده های اخیر کشور، علاوه بر تجارب کلان او در عملیات نظامی و امنیتی تاریخ انقلاب اسلامی، اطمینان قاطع به مواضع و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای و شناختی که از پارادایم مقاومتی که به محوریت مولفه های فرهنگی، سیاسی و نظامی انقلاب اسلامی و مستشاران درجه یک نظامی جهان بویژه سرلشگر قاسم سلیمانی دارد، است.
 
در دست‌نوشته‌های شهید حسن باقری نیز که موضوعش تحلیل ها و پیش بینی های آقا محسن است مباحثی راجع به آینده انقلاب اسلامی و مواجهه انقلاب با آمریکا و اولویت‌ برنامه‌ریزی کلان در امور اقتصادی دیده می شود که ناشی از تمرکز واقع بینانه و متعهدانه اوست.
 
که حتی در پی این توجه و دقت، تغییر رشته می دهد و رشته ای را در دانشگاه ادامه می دهد که در متن پیش بینی هایش، اولویت آینده کشور و انقلاب است.


منبع: تابناک
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، پیش بینی ، پیش بینی درست
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرادیان
|
Seychelles
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
انانکه مرا از سپاه جدا خواستند انها مشتی احمق و نامرد هستند من سرباز سپاه بوده و هستم و در صورت شیطنت امریکا لباس رزم خواهم پوشید