دكتر محسن رضایی در دیدار منتخبان شورای شهر اهواز عنوان كرد
کد خبر: ۳۵۱۱|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
منتخبان شورای اسلامی شهر اهواز با حضور در دبیرخانه مجمع تشیخص مصلحت نظام با دکتر محسن رضایی دیدار کردند.
بخشی از  درآمدهای خوزستان برای رفع مشكلات استان هزينه شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز سه شنبه، سیزدهم تیرماه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با تبریک به منتخبان  شورای شهر اهواز به مناسبت انتخابشان گفت:  توفیق  شمارا در جهت خدمتگزاری به مردم شهر اهواز، از خدای متعال خواستارم.
وی افزود: من بخش قابل توجهي از وقت و انرژی خود را به طور ویژه به  مردم خوزستان اختصاص داده ام و اخیرا با بروز گرما در استان خوزستان، به شهرهای این استان سفر و مشکلاتی را  که در  پنج ساله  گذشته متوجه مردم خوزستان بوده طرح کردم. همچنين از مدیران استان خواستم كه راهکارهایی را برای رفع مشکلات پيش بيني كنند.
دکتر رضایی گفت:  در جلسه شوراي اداري خوزستان ، پیشنهاد کردم که برای زندگی مردم در خوزستان، فوق العاده زندگی در نظر بگیریم و هزینه های آب، برق و انرژی را در خوزستان به نحو چشمگیری کاهش دهیم. همچنين باید تلاش کنیم تا  بخشی از درآمدهای ناشی از منابع استان خوزستان،  در این استان  و براي رفع مشكلات آن هزینه شود.
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به ضرورت انتخاب مدیری لایق و توانا برای مدیریت شهر اهواز، گفت: مدیریت شهر اهواز باید مدیری توانمند و شایسته باشد و فارغ از بحث هاي حاشيه  ای  انتخاب شود كه برای این کار، همکاری، همدلی و دلسوزي اعضای شورای شهر ضرورت دارد.
وی با اشاره به ضرورت احصا و تعيين موضوعاتي كه به ظرفیت های بیرون از استان مربوط می شود،  افزود: به عنوان منتخبان مردم برای جذب سرمایه به داخل استان، تلاش مضاعفی  از خود نشان دهید تا موفق شوید کارهای بزرگی را   برای مردم به انجام رسانيد.
در ابتدای این جلسه آقایان رحیم کعب عمیر و محمد هادی قنوات با اشاره به مشکلات و پاره ای از نگرانی های مردم استان، از توجه دکتر رضایی به وضعیت  خوزستان و سفرهاي كاري ايشان به اين استان  تشکر کردند.
ارسال نظر