دکتر محسن رضایی در همايش دانش آموزي « ياوران ولايت » در مشهد:
کد خبر: ۳۵۱۶|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، صبح پنجشنبه در همايش بسیج دانش آموزی كه با عنوان «ياوران ولايت» در اردوگاه شهيد كاوه مشهد مقدس برگزار شد، گفت: جوانان ما معجزه سازان انقلاب اسلامی و تاریخ ایرانند و باید به آنان میدان داده شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این اردو از نقش آفرینی جوانان درتاریخ ایران و انقلاب اسلامی به عنوان معجزه یاد کرد وگفت : پیروزی های ملت ایران در طول تاریخ و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تکیه بر حضور و مشارکت جوانان انقلابی ومتعهد ایران صورت گرفته است.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با ذکر این نکته که «امروز نیز اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل شود، باید به جوانان میدان داده شود» ، گفت: «جوانان امروز ایران می توانند با معجزه آفرینی ملت ایران را در این مقطع کمک کنند و  شرط  تحقق آن  به سه عامل باز می گردد؛ نخست اینکه جوانان ما خود را باور کنند و از بی تفاوتی بیرون بیاییند و احساس مسوولیت خود را نمایان سازند. دوم آن كه مسولان کشور، جوانان با هوش و غیرتمند ایران را باور کنند و به آنها میدان و عرصه فعالیت بدهند و ثالثا مربیان ومدیران با تجربه  ازسوی جوانان و با حمایت مسوولان این جریان و حرکت را به دست بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی مشکلات کشور که برخی از آنها به دلیل ناکارآمدی مدیریتی پدید آمده است ، ادامه داد: «مشکلات کشور بسيار ولی همه این مشکلات قابل حل است؛ به شرط این كه به جوانان معجزه آفرین میدان عمل داده شود».
ارسال نظر