کد خبر: ۳۵۱۸|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز جمعه 23 تیرماه از خیریه انصار الهادی در مشهدمقدس دیدار کرد.
بازدید دکتر محسن رضایی از خیریه انصار الهادی در مشهدبه گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومان کشور، در این بازدید ضمن ملاقات با اعضای هیات مدیره و کارکنان خیریه انصارالهادی از بخش های مختلف این خیریه بازدید کرد و فعالیت برای مستمندان و ایتام را لبيك به دعوت خدای منان خواند. 
دکتر رضایی گفت: هر کس به سهم خود برای محرومین، ایتام و مستمندان کار و کمکی انجام دهد، خداوند این نیکوکاری را که عمل به وظیفه اجتماعی مسلمانان است، بی پاسخ نخواهد گذاشت.
"یکی از مفاهیم مظلوم اسلامی زکات است. زکات به معنای عام یعنی انفاق که حتی صدقه رانیز شامل می شود""
وي با بيان اين كه به دلیل کاربرد زکات به معنای اخص وشرعی آن  ، مسلمین از معنای عام وعمومی زکات فاصله گرفته اند، اضافه كرد: « زکات به معنای عام حتی بر محرومین هم سرایت دارد؛ مثلااگر هرایرانی روزی صدتومان زکات بدهد ، سالی سه هزار میلیارد تومان جمع اوری می  شود که طی ده سال  به سی هزار میلیارد تومان بالغ  می گردد وبا کمک ان می توان صدها هزار شغل بوجود آورد».

در این بازدید ،  رجایی عضو هیات مدیره خیریه انصارالهادی گفت: «این مجموعه با بیش از سه دهه فعالیت و  با تحت پوشش قرار دادن بیش ۳۵۰۰ تن از مستمندان و ایتام،  خدماتی از قبیل غذای گرم ، خواروبار ، پوشاک ، دارو و درمان ، مسکن و سایر کمک هزینه ها از قبیل جهیزیه و لوازم التحریر و … را پرداخت می كند».

ارسال نظر