دكتر محسن رضايي در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه همدان تأكيد كرد
کد خبر: ۳۵۳۷|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
دکتر محسن رضایی در همدان گفت: برای پیشرفت کشور و مقابله با دشمن، نیازمند انگیزه ها ، روحیه و ارزش های انقلابی هستیم و جامعه ما برای پیشرفت خود به این انگیزه ها و هویت انقلابی نیاز دارد.
ضرورت پاسخ قاطع به تبليغات امريكا عليه صنايع موشكي ايرانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنجشنبه 2 شهریور در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با گراميداشت هفته دولت و ياد شهيدان رجايي و باهنر گفت: جمهوري اسلامي آرزوی دیرینه مسلمانان بود که در ایران شکل گرفت و پاسداری از آن  وظیفه اي شرعی به عهده همه دولتمردان است.  امیدوارم دولت کنونی درعمل به سیاستهای کلی نظام و برآوردن  انتظارات مردم توفيق حاصل كند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: كمكي كه پیشکسوتان سپاه  به ملت ايران كردند و نصرتی که  شما در کنار امام به دین خدا انجام دادید، تا قرن ها منشأ اثر خواهد بود و آثار فداکاری های شما فراموش ناشدنی است. شما در بعد معنوي ، ره صد ساله را در یک شب طی کردید و قدرت های بین الملل را به زانو در آوردید؛ به طوري كه تاریخ، شما را فراموش نخواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انقلاب اسلامی مهمترین میراث امام و ایثارگران است که امروز بیش از همیشه به این انقلاب نیازمند هستیم. ما نیازمند انگیزه و روحیه انقلابی هستیم و جامعه ما برای پیشرفت خود به این انگیزه ها و هویت انقلابی نیاز دارد ، زيرا  اگر این روحیه حفظ نشود، درخت انقلاب، طراوت خود را از دست مي دهد. نكته ديگر اين كه ما برای عبور از موانع نیز باید به ارزش های انقلابی رجوع کنیم؛ چرا كه بدون روحیه انقلابی، مقابله با استکبار ممکن نیست.

ضرورت پاسخ قاطع به تبليغات امريكا عليه صنايع موشكي ايرانامروز ایران قهرمان مبارزه با تروریسم در دنیاست، حال آن كه ترامپ ما را به بهانه واهی حمایت از تروریسم تحریم کرده و این اتفاق مايه استهزاي ترامپ توسط مردم دنيا شده است.اخیرا در اروپا حوادثي تروریستی اتفاق افتاد و حساسیت مردم اروپا  را بر انگیخت.  مردم اروپا از خود مي پرسند امروز چه کسی و كدام  قدرتی است که در برابر تجزیه کشورهای منطقه ایستاده است. ما با تجزیه عراق، سوریه و یمن مخالف هستیم وراین موضوع تحسین مردم منطقه و جهان را در پي داشته است. ملت ایران در برابر تجاوز از مظلومین دفاع می کند.

پاسداری از  انقلاب، بازنشستگی ندارد. تعهد ما به حضرت ابا عبدالله (ع) پایان ندارد. در پاسداری انقلاب، باید مانند چشمه جوشان، ارزش های انقلاب را به همه جامعه سرایت بدهیم. باید از مردم در برابر ظلم و ستم و تبعیض دفاع کنیم. پاسداران باید در مقابل هر نوع تبعیض ،محکم و قاطع بايستند و  همچنین در استقلال و تمامیت مرزهای کشور، همچون گذشته ایستادگی کنند. عده ای نگویند پاسداران با دفاع از مردم ، دفاع ازاستقلال و دفاع از ارزشهای انقلاب ، درجناح بندی های سیاسی  دخيل مي شوند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: چه آن پاسداری شهیدی که سرش را در دفاع از انقلاب در مرز سوریه و عراق می دهد و چه پاسداران پیشکسوتي که در درون جامعه ما  با انحرافات از ارزش ها مبارزه می کند، به وظیفه خود عمل کرده و برای ما ارزشمند هستند.
دکتر  محسن رضایی با اشاره به اين مطلب كه تحریم های اقتصادی آقای ترامپ، سپاه پاسداران را نشانه رفته است، افزود:شما سپاهيان با شرورترین دشمنان انسانیت مبارزه کرده اید و امروز هم پاسداران ما در برابر بدترین تروریست های عالم ایستاده اند. دشمنان ما بسیج
ضرورت پاسخ قاطع به تبليغات امريكا عليه صنايع موشكي ايرانشده اند که سپاه  و بسیج و پاسداری از انقلاب را تضعیف کنند تا صدای حمایت از مظلوم خاموش شود.

وی افزود: امروز امام جامعه ما ندای تقویت ارزش های انقلاب را سرداده او در مورد نفوذ امنیتی، سیاسی و فرهنگی هشدار داده اند و ما باید به این ندا لبیک بگوییم.
دکتر محسن رضایی با اشاره به   موج تبلیغات رييس جمهور امريكا   علیه صنایع موشکی ما را کنترل کنیم و ضرورت پاسخ قاطع به وي گفت :اگر امريكايي ها امكان  حمله به ايران را داشتند، چند سال پیش حمله می کردند ، اما ما اكنون در نبر اقتصادي با آنها به سر مي بريم و بنابراين باید در سایر صحنه ها از جمله عرصه اقتصاد، توانایی های خود را بالا ببریم و با انگیزه انقلابی  تولید و اشتغال جوانان را افزایش دهيم. باید با روحیه انقلابی گری به جوانان میدان داد و از دسایس دشمنان عبور كرد. زيرا  امروز خستگی، تردید، ایجاد تفرقه و تعارف و توقف خطرناک است.
ارسال نظر