کد خبر: ۳۵۹۱|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در نشست خبری پروژه ملی توسعه و توانمندسازی هزار مدیر خط مشی گذار بخش خصوصی به بیان دیدگاه های خود پرداخت که موارد زیر اهم محورهاي سخنان ایشان است.
محورهای سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبري پروژه ملی توسعه و توانمندسازی هزار مدیر خط مشی گذار بخش خصوصیملت ایران در انقلاب اسلامی تنها دنبال براندازی شاه نبود ،بلکه علاوه بر آن هدف بزرگ احیای تمدن اسلامي را دنبال می‌کرد و این مسأله و رسیدن  به تمدن اسلامي نیازمند تلاش بسيار است.

موانع اصلی زیست سیاسی و اجتماعی ما در اقتصاد و نوسازی صنایع  و  فناوری‌های ما عقب مانده است

در مدیریت اقتصادی و فرهنگی، ضعف‌ها و در مسأله نظام شهری مشکلاتی داریم . بنابراين جهاد توانمندسازی، نیاز فوری و اساسی کشور ماست و بدون آن نمی توانیم از مشکلات عبور کنیم.

باید نسل سوم و چهارم را برای رفع مشکلات پیش روی انقلاب آماده کنیم.

باید به نسل سوم و چهارم انقلاب  جرأت  خلاقیت بدهیم،موتور پیشرفت‌های جدید، نوآوری و خلاقیت است و اگر در انقلاب و دفاع مقدس خلاقیت نداشتیم، نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. 

ما نیازمند مديراني شجاع و آگاه هستیم تا شرایط فرهنگی، اقتصادی وعلمی و فناوری را تغییر دهند.

یکی از دلایل گسترش فساد در کشور این است که ما مشاوران تأثیرگذار نداریم تا  گلوگاه‌های فساد را با مشاوره‌های خلاقانه و راهگشا ببندند. 

در سیاست‌های کلی برنامه ششم یکی از تاکیدات، تقویت و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان  است. این سیاست‌ها در برنامه تبدیل به قانون شده و در اجرا هم نظارت می‌کنیم که دولت و مجلس حمایت‌های کافی را از این شرکت‌ها به عمل آورند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیرانفر
|
Germany
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
سلام وقت حضرتعالی بخیر جناب دکتر
از قانون و نظم آفرینش غافل مشو
از هر لحظه ای که از نظم خلقت خداوند خارج شوی از همان لحظه عواقب آنرا می بینی
من هفت سال در دفاع مقدس بوده ام ودر تشکیل صدها شورای اسلامی حضور داشته ام
بجز نظم خلقت خداوند هیچ راهی نداری
در پناه خدا باشید