در اینستاگرام:
کد خبر: ۳۶۱۱|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
درکشور ما انضباط ضعیف شده است. دولتی‌ها و مجلسی‌ها به جاي اين حجم از اظهار نظر، باید نظم و انضباط را در کشور برقرار کنند. بدون اقتدار قانونمند و انظباط آهنين كاری از پیش نمی‌رود.
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

در کشور ما انضباط ضعیف شده است. بی‌نظمی در بانک‌ها و سوخت شدن پول مردم، از بین رفتن مراتع و جنگل‌های کشور و چاه‌های غیرمجاز آب، نشانگر بی‌انضباطی در کشور است.
حاشیه‌نشینی، محیط زندگی را در سکونتگاه‌های کشور با اخلال مواجه کرده است. مواد مخدر هنوز تحت کنترل درنیامده است. دزدان بی‌شرم احساس ترس ندارند. کشور به اقتداری هوشمند و آگاه نیازمند است. دولتی‌ها و مجلسی‌ها به‌جای اين حجم از اظهارنظر و سخنرانی و وعده وعید دادن باید نظم و انضباط را در کشور برقرار کنند. بدون اقتدار قانونمند و انضباط آهنين كاری از پیش نمی‌رود.
درکشور ما انضباط ضعیف شده است
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
از قول فرمانده کنونی کل سپاه یه مطلب دیدم که خودرو سازی ده ساله کره رو پشت سر می‌گذارد اگر ویزای یه سری از مدیران و بگیرن ....من می گم میشه ولی ایشون نمی توانند ....توو سربازی پوتین میدن به سرباز ...شش ماه نشده کفش می‌شکنه .لباس خاکی می دن با کلاهی شبیه برزنت...که روت نمیشه توو شهربپوشی ...بی کیفیت.... به سبکی رژه میبرن که زانوی سرباز اب بیاره.....کافیه درحین عبورازخیابون عجله کنی پوتین سربخوره با اون کف خشک وغیرانعطاف اززیرچرخ تریلی سردرمیاری.... وقتی لباس خاکی ازهمون جنس چهل سال پیشه تابستون زمستون نداره.... وقتی اینها رو نمی‌بینید اره خوب خودروسازی ده ساله که هیچ یک ساله کره رو پشت سر میزاره.... احتمالا مسئولین خودرو سازهم دارن به نبود استاندارد یورو ۴درموشک ها فکرمیکنند ...
روزی که دیدم سرباز نیرو انتظامی رفت زیر تریلی اولین فکری که ازنظرمردم گذشت سرخوردن دراثرعجله بود چون کف پوتین خودم سرخوردن چندبار ... دوم عرض بسیارزیادجاده....اگراتوبان و آزادراه هست قوانین خاص خودش و داره نباید ازوسطشهری عبورکنه که مردم مجبورند ازش عبور کنند.... بسه دیگه ... مشکلات فراوانه...یکی میخواد که هم ارکیو ببینه هم جنس جوراب کف پای سرباز و... یکی میخواد که هم صبر داشته باشه هم بدونه چی می میخواد...فعلا که روسای جمهور ایران فقط نوک دماغ شون و دیدن.... درمشکلات حال موندید آینده که....؟!؟ هیچ..
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
بسیج دانشجویی که به فرمان مبارک امام رضوان الله تعالی علیه تاسیس شد جایگاهی عالی برای رصد همه مسائل مهم را دارا می باشد که از این ظرفیت استفاده نمی شود .
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
بسیج دانشجویی که به فرمان مبارک امام رضوان الله تعالی علیه تاسیس شد جایگاهی عالی برای رصد همه مسائل مهم را دارا می باشد که از این ظرفیت استفاده نمی شود .