دکتر محسن رضایی با حضور در ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه تأكيد كرد
کد خبر: ۳۶۲۲|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز دوشنبه ۲۲آبان ماه به استان کرمانشاه سفر و در جلسه ستاد مدیریت بحران این استان شرکت کرد.
بسيج دستگاه ها و نيروهاي داوطلب، لازمه سرعت بخشي به عمليات امداديدکتر محسن رضایی که به طور سرزده در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه شرکت کرده بود ، ضمن پیگیری امور امدادی و وضعیت آسیب دیدگان در جریان تلاش های دستگاه های اجرایی ، سپاه، بسيج و ارتش در مناطق زلزله زده قرار گرفت.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين جلسه  با اشاره به اين كه هموطنان مؤمن، شجاع و غیرتمند کرمانشاه همواره در جريان حوادث انقلاب و دفاع مقدس،  پیشتاز دفاع از کشور و‌ ملت بزرگ ايران بوده‌اند، گفت:  از ستاد مديريت بحران و دستگاه هاي ذيربط انتظار مي رود   حداکثر توان، ظرفيت و تلاش شبانه روزي  خود را برای کاستن از بار  این مصيبت، سرعت بخشيدن به آواربرداری،  ارائه خدمات رسانی، انتقال مجروحان،  عمليات امدادي و رسیدگی به آسيب ديدگان  زلزله  به کار گیرد .

 دكتر محسن رضايي همچنين با تأكيد بر لزوم جبران خسارتهای ايجاد شده و ترميم آسیب‌های مادي و روحي حاصل از زلزله  اخير افزود: جبران خسارت ها و كاهش آلام و آسيب هاي اين حادثه ، مستلزم  عزم و اراده داوطلبانه عمومي و بسیج ملي  هموطنان، دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي است كه بايد در كمال سرعت و دقت صورت پذيرد. 

در آغاز اين جلسه، رييس ستاد مديريت بحران استان كرمانشاه، گزارشي از ميزان آسيب ها، خسارات وارده و عمليات و خدمات امدادرساني در نقاط مختلف استان به دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ارائه كرد.

بسيج دستگاه ها و نيروهاي داوطلب، لازمه سرعت بخشي به عمليات امدادي

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
کارشناس های امداد و زلزله و ساختمان و تعیین استانداردها ی سازه و خیلی‌ها ی دیگه الان باید اینجا باشن هرزلزله کلاس درسه....درس هاش و ثبت کنید حتی در حد مشکلات امدادی ...برای اینده بسیار کمک کننده ست بعید می‌دونم همچین مرکزی در ایران برای تعیین وبازنگری استانداردها وجود داشته باشه اگر هم هست حرفش خریداری داشته باشه.. به جای بسیج دستگاهها... نیرو امکانات تجهیزات و اختیارات لازم میدادید به هلال احمر یا سازمان امداد ...