کد خبر: ۳۶۲۴|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
دکتر محسن رضایی که عصر روز دوشنبه ۲۲آبان ماه به استان کرمانشاه سفر و در جلسه ستاد مدیریت بحران این استان شرکت کرده بود، به بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب رفت.
بازدید دکتر محسن رضایی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع که به طور سرزده در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه شرکت کرده بود، ضمن پیگیری امور امدادی و وضعیت آسیب دیدگان در جریان تلاش های دستگاه های اجرایی، سپاه، بسيج و ارتش در مناطق زلزله زده قرار گرفت.

دکتر رضایی همچنين عصر روز دوشنبه با حضور در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب از نزدیک امور امدادرسانی به آسیب دیدگان و توزیع آب، نان و چادر پیگیری کرد و  در جلسه مسولان ارتش که مسئولیت کمک رسانی در منطقه سرپل ذهاب را برعهده گرفته اند شرکت کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس همچنین در ديدار با فرماندهان سپاه و ارتش که مسئولیت امداد رساني به  روستاها را برعهده گرفته اند، وضعیت کمک به روستاییان را جویا شد.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين جلسه با اشاره به اين كه هموطنان مؤمن، شجاع و غیرتمند کرمانشاه همواره در جريان حوادث انقلاب و دفاع مقدس، پیشتاز دفاع از کشور و‌ ملت بزرگ ايران بوده‌اند، گفت: از ستاد مديريت بحران و دستگاه هاي ذيربط انتظار مي رود حداکثر توان، ظرفيت و تلاش شبانه روزي خود را برای کاستن از بار  این مصيبت، سرعت بخشيدن به آواربرداری، ارائه خدمات رسانی، انتقال مجروحان،  عمليات امدادي و رسیدگی به آسيب ديدگان  زلزله  به کار گیرد .

دكتر محسن رضايي همچنين با تأكيد بر لزوم جبران خسارتهای ايجاد شده و ترميم آسیب‌های مادي و روحي  حاصل از زلزله  اخير افزود: جبران خسارت ها و كاهش آلام و آسيب هاي اين حادثه، مستلزم  عزم و اراده داوطلبانه عمومي و بسیج ملي  هموطنان، دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي است كه بايد در كمال سرعت و دقت صورت پذيرد. تلاش مسؤلان با تمام توان ادامه دارد ولی عمق فاجعه زیاد است. همه دارند تلاش می کنند ولی نیاز به کمکهای بیشتر است.
ارسال نظر